• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

اعطای لوح تقدیر شهردار ارومیه به نماینده رسانه ملی در آذربایجان غربی
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

اعطای لوح تقدیر شهردار ارومیه به نماینده رسانه ملی در آذربایجان غربی

به گزارش همین منبع، شهردار ارومیه در این مراسم از تمامی عوامل و زحمت کشان صدا و سیمای مرکز استان تقدیر و تشکر نمود و اظهار داشت: با تعاملات و همفکری می توان اطلاعات اخبار و رویدادهای مهم شهری را در اسرع وقت به سمع و نظر شنوندگان و بینندگان رساند.

شهردار ارومیه در ادامه سخنانش افزود: شهر ارومیه با وسعت 9 هزار و 20 کیلومتر مربع یکی از شهرهای بزرگ و کلانشهر ایران اسلامی است، که در حدود 760 هزار نفر در آن سکنا گزیده اند و برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به شهروندان فهیم و نجیب شهر ارومیه، رسانه ملی و جمعی بهترین گزینه برای انعکاس رویدادهاست و لذا بدیهی است با همکاری و تعاملات این دو حوزه شاهد توسعه و عمران شهر ارومیه بیش از پیش خواهیم بود.

در ادامه مراسم مهندس شکرنیا مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان از خدمات و تلاش های شهرداری ارومیه در بخش عمران و خدمات شهری تقدیر و تشکر نموده و اظهار داشت: با توجه به حجم عملیات عمران و توسعه شهری، شهرداری ارومیه در جهت بهره برداری از آنها با برنامه ریزی، انسجام و بستر سازی لازم از طریق صدا و سیما جهت اطلاع بخشی و انعکاس به موقع اخبار و رویدادهای شهری اقدام نموده است.

در پایان، محمد حضرت پور شهردار ارومیه با اهداء لوح تقدیر از زحمات و تلاش های مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی و کارکنان این نهاد تقدیر به عمل آورد.

                                    




 

Print
1763 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان