• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

افتتاح 3 فرهنگسرا در نقاط مختلف شهر به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج /حمایت از صادرات محصولات کشاورزی
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

افتتاح 3 فرهنگسرا در نقاط مختلف شهر به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج /حمایت از صادرات محصولات کشاورزی

شهردار ارومیه:

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  محمد حضرت پور با حضور در برنامه زنده رادیویی شهریمیز بیان کرد:  به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، کمربندی دوم شهر ارومیه با حضورمسئولان استانی و شهری افتتاح می شود.

وی عنوان کرد: همچنین در این هفته تعدادی پارک، سرویس بهداشتی،  آسفالت و فرهنگسرا در نقاط مختلف شهر افتتاح می شود.

حضرت پور با اشاره به افتتاح 3 فرهنگسرا به مناسبت هفته بسیج، بیان کرد:  3 فرهنگسرا در نقاط مختلف شهر افتتاح می شود  و در حال حاضر 16 فرهنگسرا در نقاط مختلف شهر ارومیه مشغول به فعالیت است .

وی با اشاره به تقاطع غیر هم سطح آذربایجان بیان کرد: تقاطع غیر هم سطح آذربایجان   مقرر شده بود در هفته بسیج افتتاح شود  ولی اماده  برای افتتاح نشد که قالب  بندی این پروزه  تمام شده است و بتن ریزی شروع شده و تا پایان ماه بتن ریزی نیز به اتمام می رسد.

شهردار ارومیه گفت:  تقاطع غیرهم سطح آذربایجان با وجود تنگاهای مالی و پیچیدگی پروژه اما با نگاه ویژه استاندار آذربایجان و ریاست سازمان برنامه و بودجه در حال اجرا است .

وی با اشاره به افزایش قیمت گوجه فرنگی در حال حاضر، عنوان کرد:  با تزریق محصول گوجه فرنگی در میدان میوه و تره بار ، با هماهنگی های لازم قیمت گوجه فرنگی پایین خواهد آمد.

وی با اشاره به قیمت محصول سیب در میدان، بیان کرد:  در حال حاضر محصول  سیب با قیمت  5 هزار تومان در میدان میوه و  تره بار صادر می شود.

وی بیان کرد:  بدلیل  اینکه امسال تراکم سیب در بازار زیاد و از آن جایی که نگرانی هایی در این خصوص حاکم شده بود ازکشاوزان درخواست کرده بودیم که که عجله ای در این خصوص نکنند تا محصولشان با قیمت مناسب و نه پایین بفروش برسد و اکنون این تحقق یافته است و سیب با قیمت  5 هزار تومان به فروش می رسد .

وی با بیان اینکه بازارصادرات محصولات کشاورزی بر روی کشاورزان باز است،  بیان کرد:  تمام تلاش  مدیریت شهری و دستگاه های اجرایی بر این معطوف شده است که شاهد رونق اقتصادی در این بخش و عدم متضرر شدن کشاورزن باشیم، همچنین وظیفه اصی بر دوش رزمندگان اقتصادی یعنی تجار است و در حال حاضر 30 هیات تجاری از کشورهای متخلف جهت صادرات محصولات کشاورزی در این جا هستند.

به گفته شهردار ارومیه تمام تلاش بر این است که با افزایش صادرات محصولات کشاورزی از کشاورزان حمایت کنیم چرا که  حمایت از آنها و رونق اقتصادی در این بخش باعث رونق اقتصادی و توسعه می شود.

وی از کشاورزان درخواست کرد که محصول سیب خود را از هم اکنون و به تدریج وارد بازار کنند  چرا که هم بازار داخلی و هم بازار خارجی برای محصولات کشاورزی  مطلوب است  و باغداران در این زمینه نگران نباشند و این محصول را فقط در اسفند ماه وارد بازار نکنند .

Print
301 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان