• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

اقدامات شبانه روزی شهرداری ارومیه در راستای بازگشایی مسیرها و معابر شهر
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

اقدامات شبانه روزی شهرداری ارومیه در راستای بازگشایی مسیرها و معابر شهر

در این راستا سازمان های خدمات موتوری و پسماند ،اتوبوسرانی و مناطق چهارگانه شهرداری ارومیه در جهت خدمات به همشهریان عزیز اقدام به بازگشایی مسیرها و ارائه خدمات نموده اند که در جای خود قابل تقدیر است.

عربعلی بهمن‌خواه در ادامه سخنانش افزود: با توجه به بارش‌های مکرر برف در ارومیه، اولویت نمک پاشی و برف روبی به معابر اصلی و تقاطعات غیر همسطح، ورودی بیمارستان‌ها، جلوی مدارس و ایستگاه‌های اتوبوس اختصاص داده شده است.

وی گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و آغاز بارش برف، برنامه‌ریزی لازم برای ارائه خدمات به عمل آمده است و در این راستا همزمان با ساعات اولیه بارش، تمام امکانات و نیروهای خدمات رسان این سازمان در حال آماده باش بوده و نسبت به رفع یخبندان اقدام شده است.

بهمن‌خواه با اشاره به اینکه تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده و جای هیچ‌گونه نگرانی نیست، افزود: دو سایت ثابت عملیاتی و چهار ایستگاه سیار ارائه خدمات زمستانی در سطح شهر مستقر شده است تا عملیات نمک پاشی و برف روبی با سرعت بیشتری انجام گیرد.

وی ادامه داد: در این ایستگاه‌ها آموزش بستن زنجیر چرخ برای شهروندان به صورت رایگان انجام می‌گیرد.

عربعلی بهمن‌خواهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: صبح امروز 21 دستگاه گریدر برف‌روب، 19 دستگاه لودر، 75 دستگاه کامیون، 14 دستگاه بیل بکهو در ارومیه به‌کارگیری شد.

وی افزود: 36 دستگاه تانکر پخش آب شور که هفت دستگاه آنها مجهز به برف‌روب است و 5 دستگاه نمک‌پاش هم در سطح شهر فعال هستند.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری ارومیه ادامه داد: خیابان‌های اصلی شهر، بیمارستان‌ها، دانشگاه‌ها، اماکن عمومی و خیابان‌های فرعی به ترتیب برف‌روبی می‌شوند.

وی با بیان اینکه عملیات برف‌روبی با مشارکت بخش خصوصی و دولتی انجام می‌گیرد، بیان داشت: برای سرعت گرفتن اقدامات نهایت تلاش صورت می‌گیرد.





 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Print
1104 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان