• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

اقدام بی سابقه شهرداری ارومیه در جذب سرمایه گذار
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

اقدام بی سابقه شهرداری ارومیه در جذب سرمایه گذار

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، از سال 92 به این سو و با استقرار مدیریت جدید همزمان با آغاز به کار دور چهارم شوراهای اسلامی شهر و روستا زمینه جذب سرمایه گذاری به صورت مشارکتی در شهرداری ارومیه فراهم شد که این امر ضمن فراهم کردن زمینه ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری و  آینده شهر موجب رونق و شکوفایی شهر و اشتغال برای جوانان می شود.

این اقدام بی سابقه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در شهر ارومیه، استقلال اقتصادی شهرداری به لحاظ ایجاد منابع اقتصاد پایدار را فراهم آورده است.

بر اساس این گزارش دو پروژه مسکونی عمار از پروژه نوسازان 1 و احداث بلوکهای مسکونی 6 و 7 از پروژه نوسازان 3 با 90 درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست.

پروژه مشارکت در بازسازی، تعمیر، تجهیز و نگهداشت و بهره برداری از جایگاه های CNG نیز با 100 درصد پیشرفت به اتمام رسیده است.

پروژه اوریاد با 35 درصد پیشرفت، مجتمع تجاری مسکونی آپارتمانی بهشت، مجتمع تجاری رزت و احداث بلوکهای مسکونی 3 و 4 و 5 پروژه نوسازان 3 نیز با 10 درصد پیشرفت در دست اجرا است.

3 پروژه تکبیر، مجموعه تجاری میدان امام و مجموعه های ویلایی شهرک فرشته نیز از پروژه هایی است که به تازگی آغاز شده و دارای 5 درصد پیشرفت فیزیکی می باشد.

شهرداری ارومیه با فراهم کردن زمینه مشارکت سرمایه گذاران با آغوش باز از هر گونه سرمایه گذاری داخلی و خارجی استقبال کرده و تسهیلات ویژه ای برای ورود سرمایه گذاران قائل شده است.


Print
1185 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان