• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

امروز خبرنگاران در کنار مردم و انعکاس دهنده مطالبات آنها هستند/ انتقاد موجب عیان شدن کم کاری های ماست / از تلاشهای  اصحاب رسانه در  این روزهای کرونایی تشکر می کنم
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

امروز خبرنگاران در کنار مردم و انعکاس دهنده مطالبات آنها هستند/ انتقاد موجب عیان شدن کم کاری های ماست / از تلاشهای اصحاب رسانه در این روزهای کرونایی تشکر می کنم

شهردار ارومیه:

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ محمد حضرت پور در برنامه زنده رادیویی شهریمیز با اشاره به تلاشهای خالصانه اصحاب رسانه در دوران شیوع کرونا  و تشکر از آنها گفت: خبرنگاران در این مدت نشان دادند که در کنار مردم قرار دارند و سلامتی جامعه تا چه حد برای این قشر اهمیت دارد و امروز انعکاس دهنده مطالبات آنها شده اند.

وی افزود: خبرنگاران چشم بینا و گوش شنوای جامعه هستند و انتقاد و بیان برخی مسائل از سوی آنها موجب عیان شدن کاستی ها و کم کاری های ما می شود.

شهردار ارومیه اظهار کرد: اصحاب رسانه امروز  داوطلبانه و تنها در راه خدمت به ملت بزرگ ایران اسلامی مجاهدانه می کوشند تا با تنویر افکار عمومی و آگاهسازی جان هموطنان خود را نجات دهند.

حضرت پور همچنین از کادر بهداشت و درمان و بیمارستانها نیز تشکر و قدردانی کرد و افزود: نزدیک به دوماه است که همه به چشم دیدیم که پزشکان و پرستاران چگونه دور از خانواده هایشان ایثارگری می کنند و ما قدردان زحماتشان هستیم.

Print
389 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان