• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

بازديد رئيس و اعضاي شوراي اسلامي شهر اروميه از سازمان آتش نشاني شهرداري اروميه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

بازديد رئيس و اعضاي شوراي اسلامي شهر اروميه از سازمان آتش نشاني شهرداري اروميه

نايب رئيس شوراي اسلامي شهر اروميه ضمن تقدير از مدير عامل و كاركنان  این سازمان به جهت عملكرد آنان با وجود كمبودهايي كه در اين مدت داشته اند گفت: آتش نشاني از جمله سازمان هايي است كه ارتباط مستقيم با جان و مال مردم دارد و ثانيه ها در اين حرفه سرنوشت ساز است لذا استفاده از نيروهاي انساني متخصص، پويا،تحصيلكرده در زمينه امداد و نجات و افرادي با قابليت جسمي بالا از لازمه هاي فعاليت شايسته اين سازمان است.

حسین بخشایشی زمان رسيدن نيروهاي آتش نشان را به صحنه حوادث خوب دانسته و خاطر نشان كرد:براي اينكه بتوانيم زمان حضور در صحنه را به حداقل زمان برسانيم نياز به  همکاری مدیریت شهری و نوسازي ماشين آلات داريم.

وي از ديگر موارد مورد نياز سازمان را نردبان 56 متری آتش نشانی براي امداد رساني براي طبقات بالا دانسته و توضيح داد: خريد يك دستگاه نردبان در دوره سوم شورا به تصويب شورای شهر ارومیه رسيده بود كه به علت اتمام دوره سوم تاكنون اجرا نگرديده كه اميدواريم تا پايان سال اين مصوبه را به مرحله اجرا برسانيم.

در ادامه اين ديدار مدير عامل سازمان آتش نشاني ضمن خير مقدم خدمت اعضاي شوراي اسلامي شهر به بيان عملكرد سازمان پرداخته و در خصوص اساسنامه اين سازمان توضيحاتي ارائه نمودند.

مقصود رستمي در ادامه سخنانش گفت: سازمان آتش نشاني وظيفه خدمت رساني به همشهريان عزيز در محدوده شهر اروميه را دارد اما در حال حاضر نيروهاي خدوم اين سازمان در حال خدمت رساني حتي به روستاي همجوار شهر اروميه و كساني كه به دلايل مختلف در بين راه دچار حادثه و مشكل شده اند نیز مي باشند.

وي اضافه كرد: در سال آينده در نظر داريم با حمايت هاي اعضاي شورای شهر و شهردار اروميه تعداد ايستگاه هاي ثابت،سبك و سيار را نيز افزايش دهيم.

گفتنی است در پايان، اعضاي شورا از قسمت هاي مختلف سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه ديدن كرده و لحظاتي نيز با كاركنان اين اداره به گفتگو پرداختند.









 

 

Print
1664 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان