• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

با حضور شهردار ارومیه کلانتری های 12 و 16 افتتاح شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

با حضور شهردار ارومیه کلانتری های 12 و 16 افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، محمد حضرت­پور، شهردار ارومیه در مراسم افتتاحیه کلانتری­های 12 و 16  با تبریک هفته نیروی انتظامی و تقدیر از اقدامات نیروی­های نظامی و انتظامی در تامین امنیت کشور اظهار داشت: در سایه تلاش و جانفشانی ­های نیروهای نظامی و انتظامی است که امروز در جامعه به امنیت پایدار رسیدیم.

حضرت پور با بیان اینکه دشمنان همیشه در صدد ایجاد ناامنی در کشور هستند، خاطرنشان کرد: نیروهای نظامی و بسیجی با رشادت ها و ازجان گذشتگی های خود هیج وقت اجازه چنین کاری را به آنها نمی دهند.

شهردار ارومیه با تقدیر از تعامل مطلوب شورای اسلامی شهر ارومیه در ساخت کلانتری های 12 و 16، درباره مشخصه های فنی کلانتری 12  گفت: این  پروژه با زیربنای 939 متر مربع در 2 طبقه و با محوطه سازی 650 مترمربع ساخته شده است.

حضرت پور در پایان سخنانش از تمامی ادارات و ارگان هایی که شهرداری ارومیه را در ساخت این کلانتری ها یاری کرده بودند،  قدردانی و تشکر کرد.

هم­چنین در این مراسم، سردار اصلانی، فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی، با تقدیر از همکاری شهرداری و شورای اسلامی ارومیه گفت: در شهر ارومیه 10 کلانتری فعال و 11 ایستگاه فعال و 2 ایستگاه سیار دایر است که در تامین امنیت شهرمان فعالیت می کنند.

سردار اصلانی با اشاره به دایر بودن کلانتری های 12 و 16  از سالهای قبل و دور از شان بودن ساختمان آنها برای مراجعین و کارکنان تصریح کرد: کلانتری های 12 و 16 که صفر تا 100 آنها به­ وسیله شهرداری ارومیه ساخته  شده است، امروز افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه شهر ارومیه به سه کلانتری در مناطق گلمان، گلشهر، شهریار نیاز دارد، افزود: مقدمات دایر کردن کلانتری انتظامی در شهرک گلمان فراهم شده و ان شاءالله در آینده نزدیک شاهد افتتاح کلانتری در این مناطق نیز باشیم.

سردار اصلانی با اشاره به تعامل بسیار خوب نیروی انتظامی با دستگاه های اجرایی به ویژه شهرداری ارومیه گفت: برنامه های خوبی در بخش های مختلف  پیشگیری، پیش بینی و کشف جرم داریم، که با تعامل و همراهی ادارات و ارگانهای مختلف اجرا می شود.





 

Print
3012 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان