• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

با حضور مقامات استانی و شهری بزرگترین پروژه شهری شمالغرب کشور در ارومیه افتتاح گردید
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

با حضور مقامات استانی و شهری بزرگترین پروژه شهری شمالغرب کشور در ارومیه افتتاح گردید

در ابتدای مراسم پرویز جلیلی رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به خدمات شبانه روزی شهرداری گفت: شورای اسلامی شهر ارومیه با سیاست گذاری کلان در امر توسعه شهر ارومیه اقدامات قابل قبولی انجام داده است.

وی با تبریک عید فرخنده قربان و تقدیر از مقام عالی استان اظهار داشت: اگر امروز شاهد توسعه شهر ارومیه هستیم همه حاصل تلاش ها و پیگیری های استاندار محترم و تلاشهای شبانه روزی شهردار و کارکنان شهرداری ارومیه است که جا دارد بنده از طرف شورای اسلامی شهر از تک تک زحمت کشان تقدیر و تشکر نمایم.

در ادامه مراسم ابراهیم صفری، معاون فنی و عمرانی شهرداری ارومیه ضمن تبریک عید قربان و خوشامدگویی به حضار و شرکت کنندگان گفت: پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید بهشتی پس از 5 سال تلاش جهادگرانه مجموعه شهرداری ارومیه با اعتباری بالغ بر 1740 میلیارد ریال امروز افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی در ادامه سخنانش اظهار داشت: از این پروژه به عنوان فاخرترین پروژه طی 30 سال گذشته در ارومیه نام برده می شود که در 4 قطعه، وسیع ترین مساحت شهر ارومیه را به خود اختصاص داده است.

معاون عمرانی شهرداری ارومیه با بیان اینکه هدف اصلی از  اجرای پروژه مذکور ارتباط غرب رودخانه شهرچایی با شرق و اتصال و تکمیل رینگ میانی ارومیه است گفت: این طرح از میدان امام علی (ع) تا رودخانه شهرچایی، اتصال پل رودخانه ای از ساحل شرقی به ساحل غربی به عنوان بخش دوم پروژه و بخش سوم آن شامل تقاطع غیرهمسطح پل در سه قسمت زیرگذر به طول 600 متر از خیابان دانشکده تا پمپ بنزین، ایجاد میدان دور تقاطع و اتصال امتداد امام علی (ع) با بلوار باهنر بوده و بخش چهارم این پروژه هم از میدان آبیاری تا پل شهید بهشتی شهر ارومیه می باشد.

ابراهیم صفری در پایان سخنانش از استاندار، معاون عمرانی، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه، شهردار و مردم در کمک و همیاری به اتمام پروژه عظیم شهید بهشتی قدردانی به عمل آورد.

محمد حضرت پور شهردار ارومیه ضمن عرض خیرمقدم به حضار و تبریک عید قربان گفت: امروز شهر ارومیه با حمایت های استاندار آذربایجان غربی و شورای اسلامی شهر ارومیه درحال رشد و پیشرفت جهانی است.

وی با اشاره به خدمات و تلاش های شبانه روزی و همه جانبه کارکنان و کارشناسان شهرداری ارومیه اظهار داشت: اگر امروز شاهد پیشرفت شهر ارومیه هستیم همه حاصل تلاش های شبانه روزی خادمان شهر ارومیه بوده و هدف اصلی ما ایجاد نشاط و شادابی و حفظ شأن شهر ارومیه است.

محمد حضرت پور با اشاره به ویژگی های مهم مجموعه پل های شهید بهشتی اذعان داشت: یکی از مهمترین ویژگی های پل های شهید بهشتی این است که بر روی آن حداقل 16 تقاطع غیرهمسطح واقع شده است.

شهردار ارومیه همچنین در ادامه افزود: تقاطع های غیر همسطح سوم خرداد، نبوت، زیرگذر جاده دریا، روگذر شهید مدرس و مادر نیز در این مسیر تاکنون احداث شده است.

در ادامه افزود: اگر امروز شاهد بهره برداری از مجموعه پل های شهید بهشتی هستیم همگی مرهون تلاش و کوشش تلاشگران و خدمتگزاران خدوم شهرداری ارومیه، حمایت های استاندار آذربایجان غربی، معاونت عمرانی استانداری، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه است و بنده جا دارد این افتخار بزرگ را به تک تک عزیزان زحمت کش تبریک عرض نمایم.

گفتنی است در پایان مراسم از دست اندرکاران و زحمت کشان پروژه مجموع پل های شهید بهشتی با اهداء لوح تقدیر به عمل آمد.

در خاتمه با حضور مسئولین از تمبر پروژه غیرهمسطح شهید بهشتی رونمایی شد.







 


 

 

Print
2509 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان