• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

با حضور مقامات شهری و سردان سپاه صورت گرفت؛ برگزاری مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

با حضور مقامات شهری و سردان سپاه صورت گرفت؛ برگزاری مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در ارومیه

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه ، معاون اداری و مالی شهرداری ارومیه در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با گرامیداشت یا د وخاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس ، بیان کرد: رزمندگان و ایثارگران با گذشت و ایثار جان خود در هشت سال دفاع مقدس، امنیت و آسایش را برای مردم این دیار به ارمغان آوردند.

محرم تیزکار با اشاره به فعالیت 10 پایگاه بسیج مقاومت درمجموعه بزرگ شهرداری ارومیه ، اظهار کرد: وجود این 10 پایگاه مقاومت بسیج به مانند یک گردان مستقل است و علاوه بر بسیجیان این تعداد پایگاه مقاومت بسیج،  کلیه پرسنل شهرداری ارومیه نیز به عنوان یک بسیجی در خدمت نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه طی سال جاری بودجه تصویب شده شهرداری ارومیه بیش از یک هزارو 35 میلیارد تومان است، ابراز کرد: این میزان بودجه تصویب شده برای شهرداری ارومیه نسبت به سال گذشته دو برابر رشد داشته است.

معاون اداری و مالی شهرداری ارومیه خاطر نشان کرد: شهرداری ارومیه از ابتدای سال جاری بعد از این میزان بودجه تخصیص یافته فعالیت های عمرانی و جاری خود را با نام حضرت فاطمه زهرا(س) شروع کرد وهمواره سعی می کند خدماتی در شان مردم ارومیه انجام دهد.

 درادامه مراسم نیز یکی از فرماندهان دفاع مقدس، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و با قدردانی از مسئولان شهرداری ارومیه در ساختن شهری زیبا و آرام بخش ، ابراز کرد: ایام دفاع مقدس فرصتی است برای ملت قهرمان ایران که پرودگار را شکرکنند و سر تعظیم برهمه آن دلاوریها و ایثار فرود آورند که پایه گذار یک افتخار و غرور ملی برای ملت ایران تا سالهای سال است.

سرهنگ جاهدی اظهارکرد: ملت ایران با دست خالی و با اعتماد به وعده های الهی و اطاعت از رهبری، هر قدرتی را وادار به عقب نشینی خواهد کرد .

وی با بیان اینکه باید در حفظ ارزش های اسلامی تلاش کرد، گفت: اردوگاه دشمن به قدری فعال است که در صورت غفلت و عقب نشینی از فعالیت های اردوگاه دشمن، تمامی ارزش های اسلامی صدمه خواهد دید.

سرهنگ جاهدی با اشاره به گروه تروریستی داعش، عنوان کرد: هم اینک این موضوع مطرح است که این گروه درشهر های مرزی ایران حضور دارد که باید در مقابل این موضوع ساخته و پرداخته عناصر بیگانه گفت که داعش این طفل شیرخوار آمریکا جرات ندارد به مرزهای ایران اسلامی نزدیک شود.


 





Print
654 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان