• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

با حکم شهردار ارومیه، مهندس دوستی، معاون برنامه ریزی و حمل و نقل ترافیک شهرداری ارومیه شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

با حکم شهردار ارومیه، مهندس دوستی، معاون برنامه ریزی و حمل و نقل ترافیک شهرداری ارومیه شد

در جلسه ای که با حضور مهندس بخشایشی نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه، مهندس عدل دوست قائم مقام شهردار، مهندس سلامتی معاون خدمات شهری و جمعی از مسئولان شهرداری ارومیه برگزار شد، با قرائت حکم معاونت برنامه ریزی که از سوی شهردار ارومیه ابلاغ شده بود، مهندس دوستی معاون برنامه ریزی و حمل و نقل و ترافیک شهرداری ارومیه شد.

در این جلسه نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در خصوص جایگاه و نقش مدیران در سازمان ها و معاونت ها گفت: مدیران یکی از سرمایه های اصلی یک نهاد محسوب می شوند و باید سعی کنیم از مدیران استفاده کنیم و از تجربه و کارایی آنان بهره بجوئیم.

مهندس بخشایشی در ادامه افزود: نهادها باید سعی کنند در خصوص آسیب شناسی و نیز تقویت مدیران فعال گام های مؤثری بردارند و در صورت تقویت مدیران می توان به برنامه ها و اهداف مهمتری رسید.

وی از تلاش ها و زحمات مدیران قبلی و فعلی شهرداری ارومیه و معاونت برنامه ریزی و حمل و نقل ترافیک شهرداری ارومیه در جهت ایجاد تعاملات و برگزاری کمیته های آموزشی و حمل و نقل تقدیر و تشکر نمود و گفت: امیدوارم مهندس دوستی همانند مدیران قبلی بتواند گام های موثری در ایجاد برنامه ریزی های مهم و کاهش حمل و نقل ترافیک بردارد و از خداوند متعال موفقیت روز افزون ایشان را خواهانم.

مهندس عدل دوست قائم مقام شهردار ارومیه نیز در ادامه از تلاش ها و زحمات شبانه روزی حوزه معاونت برنامه ریزی شهرداری ارومیه تقدیر و تشکر نمود.

در پایان مراسم با قرائت حکم ابلاغیه، مهندس دوستی به عنوان معاون برنامه ریزی و حمل و نقل ترافیک شهرداری ارومیه معرفی و از تلاش های مهندس بخشایشی تقدیر به عمل آمد.



Print
1420 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان