• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

برنامه‌های فرهنگی شهرداری ارومیه به مناسبت عید نوروز و ماه مبارک رمضان
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

برنامه‌های فرهنگی شهرداری ارومیه به مناسبت عید نوروز و ماه مبارک رمضان

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه از تدارک برنامه‌های مختلفی فرهنگی مدیریت شهری برای ایام نوروز و ماه مبارک رمضان خبر داد.

محمد نقی‌پور با اشاره به آمادگی شهرداری ارومیه برای برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی به مناسبت فرارسیدن عید نوروز و ماه رمضان، گفت: با اجرای برنامه‌های همچون شال ساللاما(آخیر چارشنبه)، چارشنبه سویی(ناو)، منجوق ساللاما و کاروان شادی(تکم‌چی‌لر) با هدف احیای فرهنگ بومی  و فولکلور به استقبال عید نوروز می‌رویم. 

وی همچنین از برگزاری جشنواره بیدمشک در محوطه سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی، تور ارومیه گردی، جشن بزرگ عیدانه و بایرام اتوبوسی در طول تعطیلات عید نوروز خبر داد. 

نقی پور یادآور شد: بایرام اتوبوسی با حضور گروه‌های مختلف هنری به صورت سیار در پارکها و نقاط مختلف شهر ارومیه به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

وی در ادامه آیین غبارروبی مساجد و استقبال از ماه مبارک رمضان، توزیع افطاری ساده در میدان انقلاب و فرهنگسراها به مدت 30 روز، برپایی غرفه پاسخ به سوالات شرعی، برگزاری کارگاه‌های تدبر درقرآن در سطح فرهنگسراها، پویش‌های مجازی با موضوع آداب ماه رمضان و ویژه برنامه شبهای قدر، برگزاری جشنواره قرائت تقلیدی قرآن کریم و محفل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته را از برنامه‌های این سازمان در ماه رمضان عنوان کرد.

Print
65 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان