• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

برگزاری اولین جلسه کارگاه آموزشی آشنایی با ضوابط ومقررات طرح‌های تفصیلی
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

برگزاری اولین جلسه کارگاه آموزشی آشنایی با ضوابط ومقررات طرح‌های تفصیلی

کارگاه آموزشی آشنایی با ضوابط و مقررات طرح‌های تفصیلی با حضور جمعی از کارشناسان و مدیران در محل اداره آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی شهرداری ارومیه برگزار شد.

این کارگاه با هدف ارتقای دانش و مهارت‌های فنی کارکنان شهرداری در حوزه برنامه‌ریزی شهری و آشنایی با جزئیات و نکات مهم مربوط به طرح‌های تفصیلی برگزار شد.

شرکت‌کنندگان در این کارگاه با موضوعاتی نظیر اصول و مبانی تهیه و اجرای طرح‌های تفصیلی، نحوه انطباق طرح‌ها با قوانین و مقررات شهری، و جدیدترین تغییرات و اصلاحات در ضوابط موجود آشنا شدند همچنین فرصتی برای تبادل نظر و تجربیات بین مدیران و کارشناسان فراهم آورد.

در کارگاه آموزشی “آشنایی با ضوابط و مقررات طرح‌های تفصیلی”، مباحث متنوع و کاربردی به‌منظور افزایش دانش و مهارت شرکت‌کنندگان قابل طرح است که برخی از مهم‌ترین موضوعات بررسی‌شده در این کارگاه عبارت اند از تعریف و اهمیت طرح‌های تفصیلی در برنامه‌ریزی شهری، فرآیند تهیه و تصویب طرح‌های تفصیلی و نقش آن‌ها در توسعه شهری، بررسی قوانین و مقررات ملی و محلی که بر تهیه و اجرای طرح‌های تفصیلی حاکم، نحوه انطباق طرح‌های تفصیلی با استانداردها و مقررات شهری، شناسایی مشکلات و موانع اجرایی در پیاده‌سازی طرح‌های تفصیلی و بررسی آخرین تغییرات و اصلاحات انجام‌شده در ضوابط طرح‌های تفصیلی و مسایل مرتبط دیگر است.

با توجه به نقش موثر برگزاری این کارگاه در بهبود عملکرد و افزایش کارآمدی مدیریت شهری، کارگاه آموزشی ذکر شده بصورت دوره‌ای و طی چندین جلسه برگزار می‌شود.

Print
54 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان