• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

برگزاری دوره‌های آموزش تخصصی امداد و نجات و اطفاء حریق برای آتش‌نشانان
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

برگزاری دوره‌های آموزش تخصصی امداد و نجات و اطفاء حریق برای آتش‌نشانان

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: دوره‌های آموزشی و تخصصی اطفاء حریق و امداد و نجات بصورت تئوری و عملی با رویکرد حفظ توانمندی آتش‌نشانان مرکز آذربایجان‌غربی از سوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه برگزار می‌شود.

به گزارش امور ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه؛ حسین سرباز رشید با اشاره به برگزاری این دوره‌ها، اظهار کرد: دوره‌های آموزشی تخصصی گامی به سوی توانمند‌سازی پرسنل عملیاتی است که تاثیرات آن در عملکرد بهتر نیروها در حوادث خواهد شد.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته در معاونت آموزش و پیشگیری سازمان و تقویم آموزشی ابلاغی از طرف مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان‌غربی، دوره‌های تخصصی امداد و نجات و اطفاء حریق به صورت تئوری و عملی از امروز شنبه بمدت ۸ روز برای ۹۰ نفر از پرسنل عملیاتی سازمان آتش‌نشانی ارومیه و شهرهای اطراف و با استفاده از ظرفیت مربیان مجرب این سازمان برگزار می‌شود.

سرباز رشید خاطر نشان کرد: باتوجه به تاکیدات شهردار ارومیه در امر آموزش آتش‌نشانان، معاونت آموزش و پیشگیری سازمان، برنامه‌های آموزشی و ورزشی را تا پایان سال تدوین نموده که در شش ماهه اول این برنامه‌ها را با موفقیت انجام داده و در شش ماهه دوم سال نیز ادامه خواهد داد.

Print
130 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان