• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

برگزاری دوره های هنری - آموزشی تابستانه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

برگزاری دوره های هنری - آموزشی تابستانه

کلاسهای تابستانی آموزشی  - هنری در فرهنگسرا و مرکز آموزش ضمن خدمت شهرداری ارومیه از روز شنبه 14 تیر ماه آغاز گردید. ثبت نام این کلاسها که در راستای اجرای برنامه های تابستانی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری برگزار می شود از پانزدهم خرداد ماه شروع و با استقبال گسترده شهروندان محله از اقصی نقاط شهر مواجه گردید.

    قربانی فر مسئول فرهنگسرا و مرکز آموزش ضمن خدمت شهرداری با اعلام این خبر افزود این کلاسها در فاز اول با دو دوره آشنایی با کامپیوتر و آموزش نقاشی با حضور مربیان آموزشی مجرب تا آخر شهریور ماه برای رده های سنی تا 12 سال برگزار می شوند . وی هدف از برگزاری این دوره ها را غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان خواند و افزود: یکی از خلاهای موجود نبود برنامه ی منسجم برای پر کردن تعطیلات تابستان است که خانواده ها را در اکثر مواقع در رابطه با گذراندن این اوقات به بطالت دچار مشکل می نماید.در ایام تابستان، و در سطح شهر ارومیه دستگاه‌های متعددی در راستای پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان، کلاس‌های آموزشی برگزار می نمایند ولی با برنامه ریزی صورت گرفته در سازمان فرهنگی ورزشی در فرهنگسراهای مختلف بویژه در فرهنگسرا و مرکز آموزش ضمن خدمت پارک قائم (عج)، ضمن آموزش فنون مختلف، ارایه‌ی مطالب آموزشی در رابطه با اخلاق شهروندی نیز محور برنامه‌ها می باشد.

وی در پایان فاز دیگر این طرح را شامل دوره های خیاطی ،‌روبان دوزی، حکاکی چرم و میوه آرای و .... برای سنین بالای 14 سال عنوان کرد و گفت: جامعه هدف فاز دوم این طرح بانوان، زنان خانه دار می باشند. 

Print
2054 رتبه بندی این مطلب:
3/0
دی ان ان