• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

برگزاری دومین نشست کارگروه تدوین دستورالعمل و شیوه‌نامه المپیاد فرهنگی و ورزشی سردار شهید مهدی باکری
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

برگزاری دومین نشست کارگروه تدوین دستورالعمل و شیوه‌نامه المپیاد فرهنگی و ورزشی سردار شهید مهدی باکری

دومین نشست کارگروه تدوین دستورالعمل و شیوه‌نامه المپیاد فرهنگی و ورزشی سردار شهید مهدی باکری با حضور قائم‌مقام و دبیر شورای سیاست‌گذاری ورزش شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همچنین شهردار ارومیه برگزار شد.
 
در آغاز این نشست رییس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه گزارشی از عملکرد کمیته‌های مختلف المپیاد فرهنگی و ورزشی سردار شهید مهدی باکری ارائه داد.
 
در ادامه رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به اهمیت المپیاد اظهار کرد: برگزاری چنین المپیادهایی بویژه المپیاد فرهنگی و ورزشی شهید باکری از سوی شهرداری ارومیه تحسین برانگیز است.
 
شهردار ارومیه نیز در این نشست با تجلیل از  اقدامات کمیته‌های مختلف المپیاد بر لزوم  تشکیل کمیته آسیب شناسی المپیاد فرهنگی و ورزشی شهید مهدی باکری از سوی دبیرخانه المپیاد تاکید کرد.
 
دکتر حسین‌ مهدی‌زاده افزود: تشکیل کمیته فرزندان پرسنل شهرداری، تیم فرهنگی، برنامه‌های مهارتی و چالشی، برگزاری مسابقات برای همکاران معلول، بهرمندی از ظرفیت رسانه‌های جمعی و اطلاع‌رسانی قوی در این زمینه، جذب حداکثری حضور ورزشکاران در این المپیاد، ایجاد بانک اطلاعاتی برای شناسایی نخبگان ورزشی از دیگر برنامه‌هایست که باید در اولویت قرار گیرد.
 
وی در ادامه با اشاره به اینکه باید این المپیاد را در سطح سازمان دهیاریها و شهرداریها هم توسعه دهیم،  تصریح کرد: انسجام، اتحاد، همکاری و مشارکت  پرسنل در کنار یکدیگر رمز موفقیت این المپیاد تا کنون بوده است.
 
شهردار ارومیه گفت: تلاش مدیریت شهری ارومیه بر اینست که اختتامیه این المپیاد  را در سطح ملی برای رسیدن به نتایج مطلوب برگزار کند.
 

Print
53 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان