• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

برگزاری مراسم تجلیل از بازنشستگان شهرداری ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

برگزاری مراسم تجلیل از بازنشستگان شهرداری ارومیه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری ارومیه، در این مراسم که رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار ارومیه حضور داشتند. معاون اداری مالی شهرداری ارومیه گفت: شهرداری ارومیه فعالیت های خود را در سال 92 با نام مقدس حضرت زهرا (س) شروع کرد و به لطف و کرم پروردگار متعال و برکت نام آن حضرت عملیات بسیار قبولی را انجام دادیم و امید است شورای اسلامی دوره چهارم ارومیه نیز که با نام امام رضا (ع) شروع به کار کرده است بتواند همانند سالهای گذشته خدمات ارزنده ای را انجام داده و همیشه پشتیبان شهردار و خانواده شهرداری ارومیه باشند.

محرم تیزکار در ادامه افزود: امروز به پاس گرامیداشت زحمات و تلاش های چندین ساله پیشکسوتان از 149 نفر بازنشسته شهرداری ارومیه تجلیل به عمل خواهد آمد.

معاون اداری مالی شهرداری ارومیه اظهار داشت: با بیان اینکه شهرداری ارومیه با پرداخت بیش از 30 میلیارد ریال حق سنوات به بازنشستگان پرداخت شده است.

وی اشاره کرد: همه ساله و طبق سنوات گذشته و با تصویب شورای اسلامی شهر از بازنشستگان و تلاشگران شهرداری ارومیه تجلیل می گردد.

پرویز جلیلی رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه نیز در این مراسم گفت: امروز در خدمت کسانی هستیم که همه ما کارهایمان را از این عزیزان آموخته ایم.

وی همچنین اظهار داشت: بازنشستگان آموزگاران دیروز و امروز  ما هستند و باید تلاش ها و زحمات شما را گرامی داشت.

پرویز جلیلی گفت: بازنشستگان و پیشکسوتان شهرداری ارومیه بهترین دوران زندگی خود را در راه خدمت به مردم صرف کرده اند و در لحظات بحرانی همیشه یار و یاور شهردار و شهرداری بوده اند و همه سختی های زندگی و کاری را تحمل کرده اند و به مقام والای بازنشستگی نائل آمده اند.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه افزود: بازنشستگان امروز در قبال رشادت ها و خدماتشان با وجدان راحت نفس می کشند و افتخارشان نیز خدمت در شهرداری ارومیه است.

وی همچنین افزود بنده به نوبه خود و از سوی اعضای شورای اسلامی شهر و خانواده بزرگ شهرداری ارومیه از زحمات و تلاش های شبانه روزی شما عزیزان تقدیر و تشکر می نمایم.

شهردار ارومیه نیز ضمن عرض ادب و خوشامدگویی به حضار گفت: یکی از سیاست های کلی ابلاغیه شورای اسلامی شهر، توجه ویژه به نیروی انسانی و بازنشستگان است.

محمد حضرت پور افزود: از اعضای دوره چهارم شورای اسلامی شهر ارومیه در جهت انتخاب مجدد بنده به عنوان شهردار ارومیه تشکر می نمایم.

شهردار ارومیه اظهار داشت: توجه به رفاه و معیشت کارکنان و بازنشستگان از برنامه های مهم شورای اسلامی شهر و شهرداری می باشد.

لازم به ذکر است این مراسم که در یک فضای صمیمی همراه با ضیافت ناهار در مجتمع دهکده ساحلی چی چست شهرداری برگزار گردید، با اهدا لوح تقدیر به همراه هدیه به پاس تلاش و زحمات ۳۰ ساله این عزیزان تقدیر گردید.




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Print
1492 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان