• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

برگزاری نشست صمیمی دکتر حسین مهدی‌زاده شهردار با مدیران و کارشناسان ارتباطات معاونت‌ها، سازمان‌ها و مناطق ۵‌گانه مدیریت شهری ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

برگزاری نشست صمیمی دکتر حسین مهدی‌زاده شهردار با مدیران و کارشناسان ارتباطات معاونت‌ها، سازمان‌ها و مناطق ۵‌گانه مدیریت شهری ارومیه

همزمان با ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، نشست صمیمی شهردار ارومیه با مدیران و کارشناسان ارتباطات معاونت‌ها، سازمان‌ها و مناطق ۵گانه برگزار و دکتر حسین مهدی‌زاده این روز را به تلاشگران این عرصه تبریک گفتند.


دکتر حسین مهدی‌زاده شهردار ارومیه در این نشست، روابط‌عمومی‌ را ویترین هر سازمان عنوان کرد و گفت: روابط عمومی‌ در شهرداری‌ها، وظایف مضاعفی را عهده‌دار هستند چرا که فلسفه و خاستگاه وجودی شهرداری‌ها ازمردم و برای مردم بوده و چنین سازمانی باید اقدامات خود را به اطلاع مردم برساند.

وی تاکید کرد: جهت برقراری ارتباط دو سویه بین مردم و سازمان، باید عملکرد سازمان به صورت واقعی از سوی روابط‌عمومی به عموم مردم انعکاس داده شود.

شهردار ارومیه با اشاره به فرهنگ شهرنشینی، بیان کرد: روابط عمومی‌ها در کنار گزارش عملکرد و پل ارتباطی بین مردم و سازمان می‌توانند به لحاظ فرهنگی، عمیق‌ترین تاثیر را حتی در سطح لایه‌های درون خانواده با ورود به محلات و با ترویج بحث‌های زندگی شهرنشینی داشته باشند .

وی با بیان اینکه بیش از ۷۳ درصد جمیعت کشور، شهرنشین است، اظهار کرد: بر این اساس، وظایف شهرداری‌ها به لحاظ ساختار سازمانی و فلسفه وجودی هر روز مضاعف می‌شود و از آن جایی که ارتباط شهروندان نیز با سازمان افزایش می‌یابد، باید ارکان مهمی به نام راوبط عمومی تقویت شوند.

دکتر مهدی‌زاده ادامه داد: روابط عمومی‌ باید به سمت آموزش شهروندی و آگاه‌سازی آنها حرکت کند چرا که خروجی مدیریت شهری با شهروندان آگاه بهتر خواهد بود.

وی از مسئولان امور ارتباطات معاونت‌ها، سازمان‌ها و مناطق ۵گانه خواست که در کنار انعکاس عملکرد مجموعه خود به مردم، به بحث‌های فرهنگی؛ فرهنگ شهروندی به ویژه در حوزه سیما و منظر شهری و اجتماعی با تولید محتواهای آموزشی ورود کنند.

به گفته شهردار ارومیه سرمایه‌های هر حاکمیت مردم بوده و میزان رضایتمندی مردم از حاکمیت منجر به افزایش سرمایه شده و پیوست بین لایه‌های پایین و بالا آن زمانی اتفاق‌ می‌افتد که در بخش خدمات‌دهی، مردم به خواسته‌های خود برسند و اگر هم نرسیدند از واقعیت‌ها اطلاع داشته باشند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هزینه‌های جاری شهرداری ارومیه برای نگهداشت شهر، رفت و روب و نظافت و اقدامات سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری که بصورت امانی انجام می‌دهد، صرف می‌شود، اظهار کرد: روابط عمومی‌ با انجام وظیفه اطلاع‌رسانی باید به شهروندان اطلاع دهند، عوارض اخذ شده از آنها در کجا هزینه می‌شود.

شهردار ارومیه به مشارکت مردمی نیز اشاره کرد و گفت: نقش روابط عمومی در تحقق این مهم یعنی مشارکت مردم با تولید محتواهای آموزشی باید بیش از پیش پر رنگ باشد چرا که مشارکت مردم، توسعه و عمران شهر را رقم می‌زند .

وی سازمان موفق را سازمانی با ساختار و قواعد مشخص عنوان کرد و از مسئولان امور ارتباطات معاونت‌ها، سازمان‌ها و مناطق ۵‌گانه مجموعه مدیریت شهری ارومیه خواست که به دنبال ساختارسازی در مجموعه خود باشند.

در این نشست که ظهر امروز در محل سالن جلسات شهید سلیمانی شهرداری مرکزی ارومیه ترتیب یافته بود، مدیران و کارشناسان ارتباطات معاونت‌ها، سازمان‌ها و مناطق ۵‌گانه در یک فضای صمیمی به بیان نظرات و دیدگاه‌ها خود پرداختند.

در پایان نیز از مدیران، کارشناسان همچنین رابطین امور ارتباطات معاونت‌ها، سازمان‌ها، مناطق ۵‌گانه و واحدهای تابعه مدیریت شهری ارومیه تجلیل بعمل آمد.

Print
98 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان