• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

برگزاری نشست صمیمی مدیران واحدهای فناور و دانش بنیان پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی با شهردار ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

برگزاری نشست صمیمی مدیران واحدهای فناور و دانش بنیان پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی با شهردار ارومیه

این نشست به مناسبت دهه فجر و با هدف آشنایی با توانمندیها و ظرفیت واحدهای فناور و دانش بنیان فعال در حوزه مدیریت شهری با حضور دکتر حسین مهدی‌زاده شهردار ارومیه، دکتر نوری‌نیا رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی و مدیران واحدهای فناور و دانش‌بنیان در محل سالن جلسات شهرداری ارومیه برگزار شد.

دکتر نوری‌نیا رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی در ابتدای این نشست ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: این نشست با هدف آشنایی با توانمندی‌ها و معرفی محصولات شرکت‌های دانش بنیان و فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان که در حوزه مدیریت شهری فعال هستند، برگزار شده است.

وی در ادامه افزود: امیدواریم شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور با استفاده از ظرفیت و توانایی که در زمینه رفع مشکلات مدیریت شهری دارند به کمک مدیریت شهری آمده و گره‌ای از کار این تلاشگر باز کنند.

دکتر حسین مهدی‌زاده شهردار ارومیه نیز ضمن تشکر از بانیان تشکیل این جلسه، اظهار کرد: سیاست‌های کلان کشوری در خصوص مدیریت شهری نیز در راستای بهره‌مندی از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان و فناور است.

وی با بیان اینکه استفاده از روش‌های سنتی در حوزه مدیریت شهری موجب اتلاف سرمایه و هزینه‌های مضاعف می‌شود، بیان کرد: زندگی شهری هر روز پیچیده‌تر و متنوع‌تر از گذشته می‌شود و سیستم مدیریت شهری لاجرم مجبور به بروزرسانی است.

شهردار ارومیه با اشاره به نیازهای متنوعی که صرفا با کارهای یدی و فیزیکی نمی توان انجام داد، عنوان کرد: شرکت‌های دانش بنیان با علم خود می‌توانند در کنار مدیریت شهری قرار بگیرند.

وی خاطر نشان کرد: در آینده نه چندان دور، محصولات شرکت‌های دانش بنیان وارد سبک زندگی شهری می‌شود.

در ادامه شرکت‌های دانش بنیان و فناور حاضر در جلسه به ارائه محصولات خود در حوزه مدیریت شهری پرداختند و در نهایت با مساعد شهردار ارومیه، تفاهم اولیه همکاری‌های مشترک صورت گرفت.

Print
65 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان