• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با نحوه محاسبه عوارض و صدور پروانه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با نحوه محاسبه عوارض و صدور پروانه

اولین جلسه کارگاه آموزشی آشنایی با نحوه محاسبه عوارض و صدور پروانه ساختمانی با حضور کارشناسان  شهرداری ارومیه برگزار شد.

به گزارش معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه، در این دوره آموزشی به مباحث مختلفی از جمله روش‌های محاسبه عوارض، مراحل و الزامات صدور پروانه ساختمانی، قوانین و مقررات مرتبط و آخرین تغییرات و اصلاحات در دستورالعمل‌ها پرداخته شد.

با توجه به تغییرات مداوم در قوانین و مقررات ساخت‌وساز ضروریست که کارشناسان همیشه آماده و آگاه به آخرین دستورالعمل‌ها باشند.

آشنا کردن کارکنان با جدیدترین روش‌ها و تکنیک‌های محاسبه عوارض و صدور پروانه ساختمانی، تسهیل و تسریع فرآیندهای صدور پروانه ساختمانی و محاسبه عوارض با هدف بهبود کیفیت خدمات ارائه شده به شهروندان، به‌روزرسانی اطلاعات، افزایش کیفیت و کارآمدی خدمات شهرداری در حوزه شهرسازی و عمران با استفاده از دانش و مهارت‌های جدید، تقویت توانمندی‌های عملیاتی، بهبود رضایت‌مندی شهروندان از خدمات شهرداری از طریق تسهیل و تسریع در انجام امور مرتبط با ساخت‌وساز و از اجرای صحیح و دقیق قوانین و مقررات مرتبط با عوارض و پروانه‌های ساختمانی توسط کارکنان از اهداف برگزاری این کارگاه است.

این کارگاه آموزشی بصورت مستمر و در چند جلسه برگزار می‌شود.

Print
57 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان