• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

برگزاری کارگاه آموزشی اکسل پیشرفته ویژه کارکنان مالی شهرداری ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

برگزاری کارگاه آموزشی اکسل پیشرفته ویژه کارکنان مالی شهرداری ارومیه

کارگاه آموزشی اکسل پیشرفته ویژه کارکنان مالی شهرداری ارومیه با هدف ارتقاء مهارت‌های تخصصی در امور مالی و حسابداری برگزار شد.
به گزارش امور ارتباطات معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه، مدرس اولین دوره این کارگاه با حضور ۸۴ نفر از کارکنان مالی از اساتید برجسته دانشگاهی در حوزه نرم‌افزارهای مالی به آموزش مباحث پیشرفته‌ای نظیر تحلیل داده‌ها، مدیریت پایگاه داده‌های مالی و استفاده از توابع پیچیده در اکسل پرداخت همچنین به نکات کلیدی در بهینه‌سازی فرآیندهای کاری و تسهیل گزارش‌دهی مالی اشاره کرد.
هدف اصلی از برگزاری این کارگاه، افزایش کارایی و دقت در انجام امور مالی، بهینه‌سازی فرآیندهای کاری، توانمندسازی کارکنان در گزارش‌دهی مالی، افزایش مهارت‌های عملی و کاربردی، ایجاد فرصت‌های یادگیری و تبادل تجربیات و بهبود خدمات به شهروندان است.
با افزایش مهارت‌های کارکنان در استفاده از ابزارهای پیشرفته، شهرداری قادر خواهد بود خدمات مالی بهتری به شهروندان ارائه دهد.
این کارگاه آموزشی در راستای سیاست‌های شهرداری ارومیه برای ارتقاء سطح دانش و مهارت‌های کارکنان و بهبود کیفیت خدمات عمومی، طی یک دوره آموزشی و بصورت مستمر برگزار می‌شود.

اکسل به عنوان یکی از مهم‌ترین ابزارهای مالی و حسابداری، نقش بسزایی در تحلیل داده‌ها، تهیه گزارش‌های مالی، و مدیریت اطلاعات مالی دارد و از این رو تسلط بر قابلیت‌های پیشرفته این نرم‌افزار برای کارکنان مالی ضروری است.

Print
44 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان