• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

برگزاری یکصد و نوزدهمین نشست مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌ کشور با حضور شهردار ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

برگزاری یکصد و نوزدهمین نشست مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌ کشور با حضور شهردار ارومیه

یکصد و نوزدهمین نشست مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌ کشور با حضور دکتر حسین مهدی‌زاده شهردار ارومیه امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ماه به میزبانی شهرداری مشهد برگزار شد.

در نشست ادواری شهرداران کلان‌شهرها و مراکز استان‌های کشور که با حضور شهرداران ۲۰ کلانشهر و شهر مهم کشور در مشهد مقدس ترتیب یافته بود، گزارشی از عملکرد دوساله مجمع توسط دبیرکل ارایه همچنین موضوع ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت و تشکیل اتحادیه شهرداری‌های کشور بررسی شد.

بر اساس این گزارش، یکی از موضوعاتی دیگری که در این نشست دو روزه مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت، بزرگداشت با شکوه دهه کرامت بود که با هماهنگی شهرداران برنامه‌های فرهنگی به‌صورت گسترده در کلان‌شهرها و مراکز استان‌های کشور برگزار شود.

همچنین با توجه به اینکه برنامه هفتم توسعه مجوز تشکیل اتحادیه شهرداری‌های کشور برای برقراری ارتباط بهتر میان شهرداری‌ها و قوای سه‌گانه و طرح و بررسی مشکلات شهرهای کشور داده است، تشکیل اتحادیه شهرداریها کشور نیز در این نشست مورد بررسی قرار گرفت که پیش‌نویس اولیه اساس‌نامه اتحادی شهرداری‌ها آماده‌ شده است و در این نشست با حضور شهرداران کلان‌شهرها و مراکز استان‌ها این اساسنامه بررسی و نهایی شد.

در حاشیه این نشست که با حضور دو مهمان ویژه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور و معاون سیاسی رئیس سازمان صداوسیمای کشور برگزار شد، دو دیدار با آیت‌الله سید احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد و حجت الاسلام احمد مروی تولیت معزز آستان قدس رضوی برای بررسی ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت پیش‌بینی‌شده است.

Print
34 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان