• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

بزودی بوستان محله ای در سطح منطقه دو شهر ارومیه گشایش می یابد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

بزودی بوستان محله ای در سطح منطقه دو شهر ارومیه گشایش می یابد

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، علی معصومی با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر ساخت بوستان واقع در خیابان شهید دین پرست از ۸۰ درصد پیشرفت  فیزیکی برخوردار است.
وی  با اشاره به توسعه روابط و تعاملات اجتماعی و افزایش نشاط و شادابی و آرامش روان در سطح محله ها اظهار کرد : توجه روز افزون هر فرد به فعالیت های جسمانی و توسعه و ارتقاء فرهنگ سلامتی و تندرستی موجب شده تا توجه هر چه بیشتر این سازمان به اجرای عملیات های عمرانی و تجهیز اماکن و فضاهای همگانی مورد استفاده افراد، جلب شود.
به گفته معصومی به منظور توسعه فضاهای سبز و فراهم نمودن امکانات رفاهی و تفریحی برای شهروندان در آن منطقه ، احداث این بوستان در دستور کار این سازمان قرار گرفت.
وی افزود:   در این راستا کلیه عملیات عمرانی اعم از خاکبرداری ، جدول گذاری ، پیاده رو سازی توسط عوامل فنی و اجرایی  سازمان در کوتاهترین زمان اجرا شد که هم اکنون شاهد اتمام اجرای این عملیات در روزهای آتی هستیم.

معصومی در ادامه بیان کرد:  نقش و اهمیت بوستان های محله ایی یکی از اهداف اصلی این سازمان در جهت توسعه پارک ها ، فراهم نمودن محلی برای گذران اوقات فراغت اهالی محل می باشد که امیدواریم رضایت خاطر شهروندان  را بدست آوریم.
وی ضمن قدردانی از تلاش ها و اقدامات اساسی کارکنان در این پروژه، عنوان کرد: با توجه به اتمام این عملیات در روزهای آتی توسط عوامل فنی و اجرایی این سازمان  و همچنین در پیش بودن فصل سرما، جهت کاشت گل و گیاه، نهال کاری و کاشت چمن در این بوستان و همچنین سایر اقدمات دیگر به سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه تحویل داده می شود.

Print
215 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان