• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

بهره مندی از ظرفیت های بخش خصوصی برای نوسازی بافت فرسوده ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

بهره مندی از ظرفیت های بخش خصوصی برای نوسازی بافت فرسوده ارومیه

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، حسین پناهی، عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان این که تمام پروژه ها سرمایه گذاری چه خارجی و چه داخلی قبل از واگذاری باید کارشناسی شود، بیان کرد: بعد از بررسی های کارشناساسی و انجام مطالعات در جهت پیشرفت و رفع موانع موجود  قدم  برداشت.

وی با بیان اینکه شهرداری باید  در عقد قراردادها از نظر حقوقی  دقت کافی در  اجرای پروژه ها طبق قرارداد را  مدنظر قرار دهد، گفت:   در صورت عدم رعایت مفاد قرارداد برخورد قانونی شود و اعضای شورا باید با تمام توان در سرعت بخشی  و توسعه این پروژه ها سرمایه گذاران را کمک کنند .

پناهی با اشاره  به پروژه های سرمایه گذاری موجود که به نتیجه مطلوبی نرسیده است، اظهار کرد:  این موضوع توسط معاونت اقتصادی ، بررسی دقیق و مناسب صورت پذیرد تا شاهد سرعت رشد سرمایه گذاری باشیم.

وی با اشاره به پروژه های مختلف سرمایه گذاری خواستار شفاف سازی بیشتر و استفاده از ظرفیت های مختلف داخلی و خارجی و حفظ سرمایه گذاران موجود به ویژه استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران بومی شد.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به پیگیری جدی اجرایی شدن پروژه سرمایه گذاری بافت فرسوده 500 دستگاه ارومیه، گفت: این طرح می تواند الگوی مناسبی برای تجمیع بافت های فرسوده باشد.

Print
526 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان