• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

بودجه سال 94 شهرداری تقدیم شورای اسلامی شهر ارومیه شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

بودجه سال 94 شهرداری تقدیم شورای اسلامی شهر ارومیه شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، لایحه بودجه پیشنهادی بالغ بر 12 هزارو 61 میلیارد و 690 میلیون ریال سال آینده شهرداری ارومیه که در ماه های اخیر، تدوین و آماده سازی شده است،  توسط  محمد حضرتپور شهردار ارومیه با حضور اعضای شورا و معاونین شهردار تقدیم رییس شورای اسلامی شهر  ارومیه شد. 

حضرت پور با تقدیر از تلاش شبانه روزی همکاران شهرداری، اعم از معاونان ، مدیران ، کارمندان ، کارگران و خانواده بزرگ شهرداری در راستای تحقق اهداف خدمت رسانی بی منت به شهروندان و نیز تعامل اعضای شورای اسلامی شهر و مساعدت مسئولین استانی، اظهار داشت: لایحه بودجه سال آتی شهرداری ارومیه  بالغ بر 12 هزارو 61 میلیاردو 690 میلیون ریال که طی سه ماه توسط کارشناسان و متخصصان امر و معاونت های برنامه‌ریزی، مالی واداری ، فرهنگی و سرمایه گذاری اطلاعات شهرداری تهیه شده است جهت هر گونه اقدامات به شورای اسلامی شهر تقدیم می شود.

 وی افزود : بودجه تقدیمی سال 94 بر اساس منویات مقام معظم رهبری( مد ظلَه العالی )  در استای اقتصادمقاومتی و الزامهای اسناد بالادستی، سیاستهای ابلاغی شورای محترم اسلامی شهر ، قانونگرایی و خدمت به مردم تنظیم شده است.

پرویز جلیلی رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه نیز پس از تسلیم بودجه سال 94 شهرداری گفت : بودجه پیشنهادی بالغ بر 12 هزارو 61 میلیارد و 690 میلیون ریال پس از بحث و بررسی کارشناسی و رسیدگی به بند به بند ردیف های آن در کمیسیون های تخصصی جهت تصویب نهایی به صحن علنی شورا ارسال خواهد شد .

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه بودجه سال 94 شهرداری در چهارچوب سیاستهای ابلاغی شورای اسلامی شهر تدوین شده است، افزود : اعضاء شورای اسلامی شهر برای بررسی و تصویب بودجه قبل از آغاز زمان مناقصات و شروع پروژه های عمرانی ، خدماتی و... در جهت اجرایی نمودن سیاستهای ابلاغی به شهرداری در سال آتی تمام تلاشهای خود را انجام خواهیم داد تا شهرداری بتواند برنامه های خودرا برابر  زمانبندی منسجم اقدام نماید.

جلیلی در پایان از شهردار و تمامی معاونین ، مدیران، کارمندان و کارگران زحمت کش شهرداری که در سال 93 کارنامه درخشانی از خود به جا گذاشتند خدا قوت گفت و برای تمامی کارکنان شهرداری در سال آتی آرزوی توفیق و خدمتگذاری بیش از پیش به مردم شریف ارومیه را از خداوند منان خواستار شد .

گفتنی است هر سال لایحه بودجه  توسط شهرداری ارومیه تهیه  و برای تصویب به شورای شهر تقدیم می شود و شورای شهر نیز در مدت زمان قانونی خود این لایحه را بررسی می کند.

Print
910 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان