• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

بکارگیری 100 دستگاه خودرو و ماشین‌آلات برای رفع آبگرفتگی و یخ زدگی معابر ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

بکارگیری 100 دستگاه خودرو و ماشین‌آلات برای رفع آبگرفتگی و یخ زدگی معابر ارومیه

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه به نقل از خبرنگار فارس عربعلی بهمن‌خواه، مدیر عامل سازمان خدمات موتوری شهرداری ارومیه، با اعلام این خبر اضافه کرد: از نخستین ساعات بارش، دستگاه‌ها و پرسنل عملیاتی سازمان خدمات موتوری شهرداری ارومیه در آماده‌باش کامل بوده‌اند و خدمات لازم را برای شهروندان ارائه می‌دهند.
بهمن‌خواه از تجهیز و بکارگیری موتورهای مکنده، تانکرهای پمپ‌دار و لجن‌کش‌ها در راستای رفع آبگرفتگی معابر شهری خبر داد و افزود: 14 دستگاه خودرو از خودروهای مکنده، لجن‌کش و پمپ‌دار در این راستا در سطح شهر ارومیه فعالیت می‌کنند.
مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری ارومیه همچنین با اشاره به بارش شدید باران و برف در ارومیه، گفت: پنج دستگاه نمک‌پاش، به همراه هفت دستگاه برف‌روب، هفت دستگاه گریدر، 11 دستگاه لودر و 9 دستگاه بیل مکانیکی در کنار 60 دستگاه خودروی 10 تن در سطح شهر برای رفع آبگرفتگی معابر و مشکلات احتمالی در سطح معابر و خیابان‌های شهر فعالیت می‌کنند.
وی تصریح کرد: پرسنل خدماتی این سازمان از روزهای گذشته در حالت آماده‌باش بوده و به صورت سه شیفته آماده خدمات‌رسانی به شهروندان هستند.
بهمن‌خواه خاطرنشان کرد:‌ کانال‌های شهری نیز از هفته‌های گذشته، با آغاز بارش‌های پاییزی توسط کارکنان سازمان خدمات موتوری شهرداری ارومیه لایروبی شدند.
Print
668 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان