• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

بیش از ۶۲۰ هزار مترمربع از معابر سطح شهر ارومیه آسفالت‌ شده است/دوربرگردان غیرهمسطح المهدی طی ۴۵ روز آتی‌ به بهره‌برداری می‌رسد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

بیش از ۶۲۰ هزار مترمربع از معابر سطح شهر ارومیه آسفالت‌ شده است/دوربرگردان غیرهمسطح المهدی طی ۴۵ روز آتی‌ به بهره‌برداری می‌رسد

دکتر حسین مهدی‌زاده در جلسه شورای اداری شهرستان ارومیه که صبح امروز در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، بیان کرد: تا به امروز بیش از ۶۲۰ هزار مترمربع از معابر سطح شهر آسفالت‌ریزی شده که این میزان تا پایان سال جاری به بیش از ۱ میلیون متر مربع می‌رسد همچنین ۲۱ کیلومتر نیز تا‌کنون جدول‌گذاری شده است.

وی به پروژه‌های کمربندی بیرونی شهر و دوربرگردان غیرهمسطح المهدی ارومیه نیز اشاره کرد و افزود: ۱.۸ کیلومتر از کمربندی بیرون شهر در یک ماه آتی و دوربرگردان غیرهمسطح المهدی با اعتباری نزدیک به ۶۰ میلیارد تومان نیز طی ۴۵ روز آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار ارومیه ادامه داد: احداث ۲دهنه پل در منطقه کهرم(خیابان سفیران امید_ شهید باقری) با اعتبار بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان تا پایان آذر ماه انجام می‌شود.

وی همچنین از اتمام پل B1 و B4 آذربایجان تا پایان آبان ماه خبر داد و افزود: کل پل‌های تقاطع غیرهمسطح آذربایجان تا پایان سال جاری به بهره‌‌برداری می‌رسد.

شهردار ارومیه همچنین در این جلسه از نمایندگان مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی خواست تا با احقاق حقوق شهرداری‌ها در برنامه‌ی هفتم که در حال تدوین و تصویب است از مدیریت شهری حمایت کنند.

Print
241 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان