• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

تاکید شهردار ارومیه بر بهره مندی و استفاده از کالای ایرانی در شهرداری
Anonym

تاکید شهردار ارومیه بر بهره مندی و استفاده از کالای ایرانی در شهرداری



به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه؛ محمد حضرت پور، شهردار ارومیه در جلسه دیدار نوروزی اعضای شورای اسلامی شهر با شهردار و مدیران شهرداری ارومیه بیان کرد: شهرداری ، سال 96 را با وجود رکود اقتصادی حاکم و علی رغم تمام بد اخلاقی در مقوله خدمت رسانی به مردم کوتاهی نکرد.
وی با بیان اینکه انضباط کاری مجموعه بزرگ شهرداری ارومیه در سال 97 در سرلوحه برنامه ها قرار می گیرد، گفت: تمام توان و گذاشتیم تا علی رغم مشکلات مالی فعالیت های عمرانی تعطیل نشود.
حضرت پور عنوان کرد: در سال 97، تمام تلاش ها خواهد شد که ارومیه را به سمت توسعه و تحقق شعار 2020 حرکت کند.
وی بیان کرد: 40 دستگاه اتوبوس تا پایان خرداد ماه سال جاری وارد ناوگان حمل و نقل عمومی می شود.
شهردار ارومیه اظهار کرد: عدالت محوری در اجرای پروژه ها در تمام مناطق ارومیه عملی شده و می شود تا مردم از خدمات به بهترین شکل استفاده کنند.
حضرت پور در ادامه بر استفاده از محصولات تولید کالای داخل در پروژه ها و محیط اداری شهرداری تاکید کرد و تولیدات شرکت ایمن بتن شهرداری و خودکفایی شهرداری در استفاده از تولیدات خود در پروژه ای در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی بر شمرد.
وی با بیان اینکه با سرمایه گذاری های خرد می توان تحول عظیمی در شهر ارومیه رقم زد، بیان کرد: با افتتاح پروژه های سرمایه گذاری رزت و اوریاد و افتتاح پروژه های بزرگ تجاری و خدماتی قدم مثبتی در راستای توسعه صنعت گردشگری خواهیم برداشت.
شهردار ارومیه تراموای ارومیه را از اولویت های سیاستهای عملی شهرداری در سال پیش رو عنوان کرد.
Print
580 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان