• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

تجمع مردم ارومیه در محکومیت و اعلام  انزجار از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

تجمع مردم ارومیه در محکومیت و اعلام انزجار از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی

عصر امروز برگزار شد؛

همزمان و همگام با مردم سراسر کشور، مردم ولایتمدار و شهیدپرور ارومیه در محکومیت جنایت وحشیانه و حمله هولناک رژیم صهیونیستی به بیمارستان «المعمدانی» غزه در میدان انقلاب تجمع کردند.

در این تجمع با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار کلانشهر ارومیه و اقشار مختلف مردم که از ساعت ۱۶:۳٠ امروز چهارشنبه ۲۶ مهرماه آغاز شد، مردم ولایتمدار ارومیه ضمن محکوم کردن حمله به بیمارستان المعمدانی غزه، حمایت قاطع خود را از مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین اعلام کردند و همراه و هم‌صدا با سردادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، « یاشاسین حزب‌الله، یاشاسین فلسطین»، « فلسطین پیروز است» و «اسراییل نابود است» خواستار برخورد جامعه جهانی با رژیم صهیونیستی شدند.

پلاکاردها و دست نوشته‌هایی نیز با مضمون «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «فلسطین آزاد خواهد شد» و «مبارزه با آمریکا جزو اعتقادات ماست» در دستان مردم در این اجتماع هزاران نفری دیده می‌شد.

به دنبال جنایت وحشتناک رژیم کودک‌کش صهیونیستی در بمباران بیمارستان غزه موجی از خشم و انزجار از اقدامات این رژیم جنایتکار در سراسر جهان شکل گرفته است.

Print
158 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان