• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

تجهیز شبکه معـابر باغ شـهر ارومیه به تابلو های هدایت مسیر
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

تجهیز شبکه معـابر باغ شـهر ارومیه به تابلو های هدایت مسیر

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه  ، مهندس مهدی افشین مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری ارومیه از طراحی  ، ساخت ، اجرا و نصب چهل عدد پایه تابلو هدایت مسیر اعم از پایه های دروازه ای ( بالا سری )  ، صلیبی ، کنسولی ، پرچمی و نصب تعداد 60 عدد تابــلوهای استاندارد « هدایت مسیر » برروی آنها خبر داد .

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری ارومیه ، خاطر نشان کرد با توجه به نزدیکی به سفرهای نوروزی هم میهنان عزیز که قطعاً یکی از مقاصد گردشگری ایشان ، باغ شهر ارومیه می باشد ، مدیریت شهری نیز در کنار فعالیتهای گسترده عمرانی  ، خود را آماده پذیرایی و میزبانی این عزیزان می نماید .

مهندس مهدی افشین در ادامه افزود : در سالهای گذشته بخشی از شوارع شهر ارومیه به تابلوهای هدایت مسیر مجهز شده بودند و هم اکنون به منظور تکمیل تابلوهای مذکور و راهنمایی گردشگران در ایام نوروز ، به صورت ضربتی با نصب تابلو های جدید در شوارع و تقاطع های اولویت دار با صرف هزینه ای بالغ بر ده میلیارد ريال و پیشرفت فیزیکی 80% توسط پیمانکار طرف قرارداد سازمان در حال انجام می باشد .

 وی افزود : با توجه به گسترش رو به رشد شبکه معابر و تقاطع های غیر هم سطح ، انشاءا... طی سال 93 ، عملیات ساماندهی و تجهیز معابر و تقاطع های باقی مانده به تابلو های هدایت مسیر انجام خواهد شد .   


 

 

 

 

 

 

Print
1031 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان