• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

تسریع در عملیات آسفالت معابر منطقه یک ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

تسریع در عملیات آسفالت معابر منطقه یک ارومیه

به گزاش روابط عمومی شهرداری ارومیه،  وحید عباسی، شهردار منطقه یک  اظهار کرد :  بر این اساس بیش از 22 هزار متر مربع از معابر منطقه یک  طی سال جاری  زیر سازی  و 16 هزار متر مربع  از معابر آسفالت ریزی شده است .

وی باند کندرو امام علی (ع) ، 12 متری  پنجم انعام ، 20 متری  میر داماد  و کوچه های منشعب  را از جمله معابر زیر سازی  شده برشمرد و زیر سازی  و آسفالت  امتداد خیابان  آبشناسان ، زمین های شیلات ، کوی کیوان  و زمین های فرشته  را از دیگر  عملیات عمرانی  شهرداری منطقه  یک ارومیه اعلام کرد .

شهردار منطقه یک ارومیه  همچنین از اجرای  عملیات آسفالت ریزی  خیابان بیگ بابا  و انشعاب های  آن خبر داد  و افزود:  در این معابر  به دلیل وضع تو پوگرافی زمین و شیب های  بالای 20 درصد آن ، اجرای  عملیات عمرانی  طی سال های گذشته  دچار مشکل شده بود ولی امسال  به همت اکیپ های  خدمات شهری منطقه  یک شاهد آسفالت ریزی آن هستیم .

عباسی جدول گذاری  اصولی و صحیح را  از پیش نیاز های اجرای آسفالت معابر و عامل موثری در افزایش عمر  مفید معابر  آسفالت شده دانست و گفت: بیش از 2600 متر  اجرای جوی ، 2400 متر تک جدول  و 2800 متر کانیو ،  از اقدامات انجام گرفته  طی سال جاری است  که با هدف  دفع صحیح  آب های سطحی،  بالا بردن  طول عمر آسفالت ، شیب بندی مناسب با طول کوچه ها  و افزایش سطح ایمنی  حرکت در مسیر  های فوق انجام گرفته است .

به گفته وی با توجه  به اولویت  بندی های از پیش  برنامه ریزی شده  از سوی این  شهرداری،  عملیات آسفالت، لکه گیری، جدول گذاری و دیگر عملیات اجرایی  در منطقه  برای زیبا سازی  معابر و  اماکن  عمومی و همچنین جلب رضایت شهروندان  در حال پیگیری  و اجراست .

Print
724 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان