• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

تصویب ۳۰۰ میلیارد تومان بودجه منطقه ۳ شهرداری ارومیه در سال ۱۴۰۳
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

تصویب ۳۰۰ میلیارد تومان بودجه منطقه ۳ شهرداری ارومیه در سال ۱۴۰۳

مدیر منطقه سه شهرداری ارومیه از تصویب ۳۰۰ میلیار تومانی بودجه این شهرداری در سال جاری خبر داد و گفت: این میزان اعتبار جهت ارتقاء کیفیت زندگی شهروندی، اولویت‌بندی طرح  و توزیع عادلانه امکانات و توجه ویژه به محلات کم‌برخوردار تهیه، تنظیم و تصویب شده است.

سیروس اسدی با بیان اینکه در سال گذشته ۱۹۰ میلیارد تومان بودجه برای شهرداری منطقه ۳ مصوب شده بود، عنوان کرد: از این میزان بودجه نزدیک به ۲۳۴ میلیارد تومان وصول شده که ۴۴ درصد از بودجه مصوب بیشتر است.

وی در ادامه با اشاره به انجام برخی اقدامات در سطح منطقه، اظهار کرد: در حوزه زیربنائی و عمرانی نزدیک به ۱۰۷ هزار و ۵۰۰ مترمربع زیرسازی و ۱۱۸ هزار و ۵۰۰ متر مربع آسفالت رویه در سطح منطقه عملیاتی شده است.

اسدی از آزادسازی باند برگشت خیابان شهید خوبروی و خیابان شهید عباس‌نژاد را پس از پیگیری‌های فراوان از دیگر اقدامات عنوان کرد و گفت: ۱۱ هزار متر مربع آسفالت آستر در معابر خاکی، کانال کشی به طول ۹۵ متر طول و اجرای دیوار حایل به طول ۵۰ متر مکعب با هدف تسهیل در تردد شهروندان ساکن منطقه ۳  شهری انجام شده است.

وی به اجرای ۱۶ هزار و ۷۸۰ متر جدول‌گذاری در سطح منطقه اشاره کرد و افزود: همچنین سال گذشته ۱۰۸ هزار و ۶۰۵ متر مربع شن‌ریزی در معابر خاکی صورت گرفته است.

اسدی در ادامه با اشاره به صدور ۳۸۸ مورد پروانه ساخت در سطح منطقه، اظهار کرد: همچنین ۵۴ مورد پایان‌کار به مساحت ۱۵ هزارو ۳۷۵ متر مربع عرصه و ۳۹ هزار و ۶۱۱ متر مربع اعیان از سوی معاونت شهرسازی و معماری منطقه صادر شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه ۵۹۳ مورد دستور تهیه نقشه در صال گذشته صادر شده است، بیان کرد: در سال گذشته ۳۸۰ مورد گواهی عدم خلاف نیز برای مالکین صادر شده است.

اسدی با اشاره به عملکرد معاونت خدمات شهری منطقه ۳، افزود: رنگ آمیزی جداول بطول ۲۵ هزار و۵۰۰ مترطول  و تعبیه پل‌های فلزی به طول ۵۴ متر و خاکبرداری به حجم ۲۸ هزار و ۶۱۸ متر مکعب در سال گذشته صورت گرفته است.

وی گفت: همچنین طی سال گذشته ۱۹ هزار و ۸۹۳ متر مربع در معابر سطح منطقه سه ارومیه عملیات آسفالت، مرمت و لکه‌گیری صورت گرفته است.

مدیر منطقه سه شهرداری ارومیه احداث و پوشش کانال خیابان‌های شهید فرخی، خوبروی و قره آغاج، احداث دیوار حایل سنگی انتهای خیابان شهید بلندرفتار، پیاده رو‌سازی خیابان وکیلی و جمهوری، احداث و  پارک در شهرک والدین شاهد،  احداث خیابان جهت اتصال خیابان‌های شهید علی بومی و هاشم‌زاده و احداث باند کندرو از ابتدای خیابان شهید علی‌بومی به سمت سه راهی از مهمترین  و شاخص‌ترین اقدامات منطقه در سال جاری برشمرد.

Print
35 رتبه بندی این مطلب:
5/0
دی ان ان