• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

تعیین ۵۰۰ جایگاه تبلیغاتی انتخابات در شهر ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

تعیین ۵۰۰ جایگاه تبلیغاتی انتخابات در شهر ارومیه

جلسه شورای هماهنگی معاونین، مدیران مناطق ۵گانه، مدیریت‌های حوزه شهردار همچنین روسای سازمان‌های تابعه به ریاست دکتر حسین مهدی‌زاده شهردار ارومیه در محل سالن جلسات شهید سلیمانی شهرداری مرکزی تشکیل یافت.

دکتر حسین مهدی‌زاده شهردار ارومیه در این جلسه که پیرامون انتخابات پیش‌رو ترتیب یافته بود، بیان کرد:  500جایگاه تبلیغاتی در قالب دیوار سفید برای انتخابات خبرگان و مجلس با هدف جلوگیری از تخریب سیمای شهر  در معابر و میدان‌های اصلی شهر ارومیه در حال آماده‌سازی است.

وی افزود: در این جایگاه‌های موقت که  ازسوی شهرداری ارومیه  نصب شده، هواداران و نمايندگان نامزدهای انتخاباتی به صورت رایگان می‌توانند به نصب پوسترها و تبلیغات کاندیداهای  مورد نظر خود در مدت زمان قانونی اقدام کنند.

شهردار ارومیه با بیان اینکه نصب غير قانونی پوسترهای انتخاباتی در فضای خارج از فضای تعیین شده منجر به  آشفتگی چهره شهر و تحميل هزينه هایی جهت امحاء برای مدیریت شهری می‌شود، بیان کرد:  در این راستا، کلیپ‌ها و پوسترهایی با محتوای آموزشی و با هدف جلوگیریی از آلودگی بصری در آستانه انتخابات جهت انتشار در فضای مجازی تهیه می‌شود.

وی  از نامزدهای انتخاباتی درخواست کرد که تبلیغات انتخاباتی خود را به هیچ عنوان بر روی دیوارهای اداری و غیراداری، اماکن عمومی و خصوصی، معابر، تابلوهای شهری، درختان، ایستگاه‌های اتوبوس همچنین پل‌های هوایی انجام ندهند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند سال جاری در سراسر کشور برگزار و موعد تبلیغات قانونی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ۳ اسفند آغاز می‌شود.

Print
95 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان