• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

تمام ظرفیت دستگاه قضا در کنار شهردار جدید ارومیه است/ پایبندی به  قانون مدیران مدیریت شهری در تحقق برنامه های خود / حرکت بر مدار قانون  بسیاری از مشکلات را رقم نمی زند
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

تمام ظرفیت دستگاه قضا در کنار شهردار جدید ارومیه است/ پایبندی به قانون مدیران مدیریت شهری در تحقق برنامه های خود / حرکت بر مدار قانون بسیاری از مشکلات را رقم نمی زند

به گزارش ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ ناصر عتباتی در آیین معارفه شهردار جدید ارومیه  بیان کرد:  شهرداری به عنوان یک نهاد خدمت عمومی با ماموریت های متعدد بیشترین ارتباط را با شهروندان دارد و این مهم می تواند  رضایتمندی شهروندان را رقم زند.

 وی عنوان کرد: از مدیریت شهری ارومیه انتظار داریم  با خدمت رسانی خالصانه و بی توقع در کمترین زمان، خدمت رسانی به شهروندان را ارتقاء دهد.

به گفته عتباتی در تمام مجموعه ها و نه صرفا شهرداری بخش نارضایتی مردم به نوع پاسخگویی است و لذا شنوده خوبی و با زبان نرم پاسخگو باشیم.

وی با بیان این که اول و اخر اقدامات باید قانون باشد، اظهار کرد:  هر جا لغزش و پرونده کیفری بوده دلیلش آن بوده که بر مدار قانون نیست، حرکت بر مدار قانون  بسیاری از مشکلات را رقم نمی زند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت:  توزیع عادلانه خدمات شهری در نقاط مختلف شهر را از مدیریت شهری خواستاریم.

وی اعلام کرد:  تمام ظرفیت دستگاه قضا در کنار شهردار جدید ارومیه برای پیشبرد اهداف قانونی خدمات شهری در شهر است.

 رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی عنوان کرد: در اجرای اقدامات قانونی در کنار مدیریت شهری هستیم اما خارج شدن از مسیر قانون، حمایت قضایی را به نظارت و پیگیری و ورود  با هدف صیانت از حقوق بیت المال تبدیل می کند.

وی  گفت: در دوره گذشته مدیریت شهری شهرها،  انواع پرونده های کیفری تشکیل شد که وجود این نوع پرونده ها منجر به سلب اعتماد مردم می شود.

عتباتی با اشاره به پایبندی به قانون، اظهار کرد:  مدیران مدیریت شهری در تحقق برنامه های خود باید پایبند قانون باشند.

 وی ادامه داد:  یک سری کمیسیون ها در شهرداری نیاز به  بازنگری دارد و انتظار این است  که به این مهم نگاه ویژه شود.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی تاکید کرد:  شهر و تک تک اموال و داریی های آن در دست مدیران یک امانت است و باید نگاه ها، نگاه امانت  داری باشد .

وی   گفت:  انتظار داریم کمیسیون ماده صد از محل درآمد زایی خارج و تبدیل به مرکزی برای بهینه سازی ساخت و سازها  شود.

Print
237 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان