• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

توسط استخر شهرداری ارومیه صورت گرفت :طرح استعداديابي شنا در اوقات فراغت
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

توسط استخر شهرداری ارومیه صورت گرفت :طرح استعداديابي شنا در اوقات فراغت

محمد علی نوری با بیان اینکه استخر شهرداری ارومیه توانست مقام اول را کسب کند افزود: در این مسابقات به ترتیب خانمها : ثنا جوان بخت –ثنا سرباز رشید – میترا پور اکبر به مقامهای اول تا سوم دست یافتند . که به برندگان جوایزی ارزنده اهدا شد .

وی در خصوص هدف از برگزار ی این برنامه  گقت :.استعدادیابی موضوعی است که در دنیای ورزش اهمیت ویژه ای دارد و شناسایی عوامل موفقیت را برای رسیدن به قله های افتخار هموار می سازد.بیشتر والدین علاقه مند هستند تا کودکان و فرزندانشان موفقیت در یک رشته ورزشی را تجربه کنند. برخی والدین ممکن است تمایل داشته باشند کودکان خود را در سطح نخبگان ورزشی و قهرمانان ملی و بین المللی ببینند. پیشرفت از سطوح ابتدایی به سطوح نخبگی در ورزش فرآیندی بسیار پیچیده است. این فرآیند نیازمند شناسایی و انتخاب افراد با استعدادی است که شرایط لازم جسمانی، مهارتی و رفتاری برای موفقیت در یک رشته ورزشی خاص داشته باشند.

نور ی در ادامه اضافه کرد :شنا در تابستان یکی از پرطرفدارترین رشته ها در بین نوجوانان و جوانان است و بسیاری از خانواده ها فرزندان خود را به کلاس های آموزشی این رشته می سپارند، به همین خاطر فرصت بسیار خوبی برای استعدادیابی محسوب می شود.

 

وی با بیان اینکه استخر شهرداری با برخورداری از ناجان غریق نجات مجرب و رعایت نکات ایمنی و بهداشتی  یکی از بهترین استخرهای شهر می باشد .  

Print
2358 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان