• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

تولید روزانه 450 تن زباله در ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

تولید روزانه 450 تن زباله در ارومیه

«عزیز قال» با اشاره به تولید روزانه 450 تن زباله در ارومیه ، بیان کرد: از کل زباله های تولید شده در شهر ارومیه 15 درصد زباله خشک و مابقی تر است.

وی با اعلام اینکه از اقدامات لازم در راستای تولید زباله کمتر در شهرستان ارومیه، تفکیک صحیح و دفع اصولی زباله در این شهرستان است، عنوان کرد: با وجود تجهیز سازمان پسماند شهرداری ارومیه به دستگاه‌های مکانیزه، فرهنگ سازی و همکاری عمومی در خصوص پسماندهای شهری ضروری است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه افزود: برنامه‌های دیگر این سازمان اجرای سیستم مکانیزاسیون برای جمع‌آوری سریع پسماندهای شهری در مبدأ تولید است.

 وی با اشاره به اینکه با توجه به اجرا کردن طرح تفکیک مواد بصورت آزمایشی در مناطق مختلف شهری و همکاری شهروندان نسبت به طرح پیشرفت زیادی حاصل شده است، خاطر نشان کرد: اما برای رسیدن به اهداف کلی سازمان، به آموزش شهروندی و همکاری تنگاتنگ شهروندان در این زمینه نیاز هست.

 مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه بیان کرد: برنامه‌ریزی و عملیاتی کردن طرح تفکیک از مبدأ مورد استقبال شهروندان ارومیه قرار گرفته است اما برای بهتر اجرا شدن طرح مذکور به همکاری تنگاتنگ میان شهروندان و ارگان‌های مرتبط با این سازمان نیاز است.

Print
648 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان