• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

تیرهای چراغ برق نقاشی دیواری شدند
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

تیرهای چراغ برق نقاشی دیواری شدند

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، علی شایگان با بیان اینکه رفع آلودگی های بصری و المانهای زاید دراصلی ترین میدان شهر« میدان انقلاب»  با رعایت اصل زیبایی صورت گرفت، گفت:  متعاقب آن از فضای سبز موجود در میدان بعنوان المانهای مناسب جهت نورپردازی استفاده گردید که جلوه بدیعی در شبها ایجاد می کند.

وی با اشاره به نصب 8 چراغ در میدان انقلاب وسایر میادن شهرارومیه درراستای روشنایی و زیبا کردن جلوه شهر ارومیه ، گفت:  این  چراغ های روشنایی سه شعله  به طول نه متر و ازجنس آلومینیوم  69 تکه است .

مدیرعامل سازمان زیبا سازی شهرداری ارومیه اعلام کرد: شهر ارومیه جز شهر های که به انرژیِ پاک اهمیت ویژ ای قائل است و در این راستا تمام لامپ های به کار رفته شده در سطح شهر برای روشنایی از نوع ال ای دی است.

وی با بیان اینکه سازمان زیبا سازی در راستای نور پردازی معابر شهری و ایجاد منظر دلنشین و دلنواز در معابر سطح شهر اقدام به نورپردازی فاخر در سطح شهر ارومیه کرده است، بیان کرد: نصب چراغ پایه کوتاه در میدان ها ، ریسه کشی خیابان های سطح شهر در اعیاد، نورپردازی دفنی درختان سطح شهر ، اجرای مراسمات نور افشانی در اعیاد و افتتاحیه از جمله این نورپردازی ها سازمان زیبا سازی شهرداری ارومیه طی سال جاری است که جلوه ای بی نظیری به شهر بخشیده است.

Print
1396 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان