• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

تیم والیبال شهرداری ارومیه سه بر صفر متین ورامین را شکست داد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

تیم والیبال شهرداری ارومیه سه بر صفر متین ورامین را شکست داد

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، چهارشنبه شب در مسابقات لیگ برتر والیبال، شهرداری ارومیه سه بر صفر متین ورامین، مدافع عنوان قهرمانی را شکست داد.

در این بازی ارومیه با ترکیب میرسعید معروف، شهرام محمودی، میلاد عبادی‌پور، حامد رضایی، پوریا فیاضی، نیکلای نیکولوف و عبدالرضا علیزاده به عنوان بازیکن آزاد به سرمربیگری جهانگیر سیدعباسی در مقابل شاگردان بهروز عطایی با ترکیب مهدی بازارگرد، مصطفی شریفات، حسام بخششی، آرش کشاورزی، محمدطاهر وادی، دیمیتریوس فراگکس و احسن‌الله شیرکوند به عنوان بازیکن آزاد به میدان رفتند.

ست اول در حالی شروع شد که هر دو تیم محتاطانه بازی می‌کردند تا بتوانند شناخت نسبی از حریف به دست آورند.

ارومیه و متین تا امتیاز 18 پا به پای هم پیش رفتند ولی این ارومیه بود که توانست با کسب چند امتیاز پیاپی از حریف پیش بیافتد و در انتهای ست 25 بر 22 پیروز گیم اول باشد.

ست دوم را ارومیه از همان ابتدا بهتر شروع کرد و سعی کرد برتری خود را به رقیب نشان دهد.

یاران ارومیه در این ست بسیار کم اشتباه ظاهر شدند و حتی گرفتن هر دو وقت استراحت از طرف بهروز عطایی نیز خللی در کار یاران ارومیه ایجاد نکرد و در پایان ست نیز زدن چند سرویس پیاپی و بی‌نقص از میلاد عبادی‌پور باعث شد ارومیه 25 بر 9 پیروز این ست شود؛ نتیجه‌ای که شاید خوشبین‌ترین هوادار والیبال نیز فکرش را نمی‌کرد.

ست سوم نیز با برتری تیم ارومیه به پایان رسید و یاران متین توانستند بازی را در امتیاز 8 مساوی کنند اما تجربه بازیکنان ارومیه و بازی کم اشتباه آنها باعث شد اختلاف امتیاز بیشتر شود.

پاس بی‌نظیر سعید معروف و اسپک تماشایی میلاد عبادی‌پور شور مجددی به سالن بخشید و شهرداری ارومیه با ادامه بازی خوب خود توانستند 25 بر 19 ست سوم و در نهایت کل بازی را سه بر صفر از آن خود کند و سه امتیاز این بازی خانگی را به دست آورد.

در پایان بازی بهروز عطایی سرمربی تیم متین حاضر به حضور در نشست خبری پس از بازی نشد.

Print
696 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان