• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

جشنواره قرآن در محله‌های ارومیه برگزار می‌شود
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

جشنواره قرآن در محله‌های ارومیه برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه؛  محمدرضا علیزاده امامزاده با بیان این که این جشنواره از دی سال جاری شروع شده و تا اردیبهشت سال آینده ادامه می‌یابد، اظهار کرد:این طرح با هدف آموزش، حفظ، روخوانی و روان خوانی قرآن کریم در مساجد محله های شهر اجرا می‌شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی ارومیه رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی  با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای اجرای برنامه‌های متعدد در دهه فجر  امسال، عنوان کرد: برپایی نمایشگاه انقلاب و دستاوردهای آن، دیدار اعضای شورای اسلامی با حجت الاسلام حسنی، آذین بندی شهر، دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی مزار شهدا و همچنین مقاله نویسی با مشارکت دانش آموزان در قالب‌های مختلف از جمله من وخانواده، من و دوستانم، من و شهرداری، من و فضای سبز  از مهم ترین این برنامه‌ها محسوب می‌شوند.

علیزاده امامزاده ادامه داد: در طول دهه فجر امسال، شورای اسلامی و شهرداری ارومیه با برگزاری برنامه‌های شاد و مفرح و همچنین کارگاه‌های آموزشی مانند سال‌های گذشته به مدت 10 روز میزبان شهروندان خواهند بود.

وی همچنین از چاپ جلد نهم و دهم کتاب شهروند نمونه با محوریت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تا پایان سال خبر داد.

 رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی ارومیه همچنین در خصوص سایر برنامه‌های این نهاد گفت: هر ماه برنامه‌های ویژه ای برای آشنایی شهروندان با علم نجوم در فرهنگسرای جوان ارومیه اجرا می‌شود.

Print
788 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان