• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

جلسه کمیته تخصیص شهرداری کلانشهر ارومیه برگزار شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

جلسه کمیته تخصیص شهرداری کلانشهر ارومیه برگزار شد

عصر امروز، جلسه کمیته تخصیص شهرداری کلانشهر ارومیه برگزار شد.
 

در جلسه امروز کمیته تخصیص که به ریاست دکتر حسین مهدی‌زاده شهردار کلانشهر ارومیه در محل سالن جلسات شهید سلیمانی این شهرداری تشکیل یافت درخواست‌های تامین اعتبار مجموعه‌های تابعه مدیریت شهری به تفکیک در حوزه‌های مختلف جاری و عمرانی مطرح و پس از بحث و تبادل نظر مورد تصویب قرار گرفت.

شهردار کلانشهر ارومیه بر لزوم نیازسنجی اجرای پروژه‌های توسعه شهری و برنامه‌ریزی هدفمند و به موقع برای تامین اعتبار مورد نیاز آنها تاکید و تصریح کرد: تامین اعتبار پروژه‌ها و طرح‌های توسعه شهری در مناطق پنجگانه همچنین سازمان‌های اجرایی و خدماتی به لحاظ اهمیت و ماهیت عملکردی آنها از اولویت خاصی برخوردار بوده و خزانه‌داری متمرکز در نظام‌مند نمودن تخصیص‌ منابع، نقش بسیار موثر و سازنده‌ای دارد.

اجرای خزانه‌داری متمرکز با هدف تخصیص بهینه منابع، توزیع عادلانه و بسترسازی برای تحقق انضباط مالی و شفافیت‌محوری از جمله طرح‌هایی است که شهرداری کلانشهر ارومیه از سال گذشته مطابق دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت کشور در مجموعه مدیریت شهری راه‌اندازی نموده و به عنوان یکی از شهرداری‌های پیشرو در این زمینه محسوب می‌شود.

درخواست‌های تامین اعتبار در چارچوب بودجه سالانه مصوب هر یک از مجموعه‌های تابعه در جلسات کمیته تخصیص مطرح و پس از تصویب، عملیاتی می‌شوند.

Print
283 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان