• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

حجت الاسلام حسنی، نقش ارزنده‌ اي در ایجاد امنیت آذربایجان غربی ايفا نموده است
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

حجت الاسلام حسنی، نقش ارزنده‌ اي در ایجاد امنیت آذربایجان غربی ايفا نموده است

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی روز پنجشنبه در آیین تجلیل و نکوداشت مبارزات حجت الاسلام والمسلمین حسنی که با حضور استاندار آذربايجان غربي، سرلشگر مصطفی ایزدی معاون ستاد کل نیروهای مسلح، حجت الاسلام سید رضا تقوی رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور و مسئولان استانی در ارومیه برگزار شد، افزود: حجت الاسلام والمسلمین حسنی در راستای ایجاد امنیت در آذربایجان غربی نقش بسیار ارزنده و مهمی داشته اند و معضلات بسیاری را در این خصوص حل کرده اند.

وی اظهار کرد: در قائله نقده، حضور حجت الاسلام والمسلمین حسنی موجب شد تا این مشکل بزرگ با درایت وی حل و شهر نقده از تهدیدات ضد انقلاب در امان بماند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: در زمان جنگ تحمیلی و بمباران ارومیه نیز، اطلاعیه مهم حجت الاسلام والمسلمین حسنی زمینه ساز ایجاد امنیت در شهر ارومیه شد و مردم با امنیت خاطر برای دور بودن از بمباران های احتمالی رژیم بعث، خانه های خود را ترک کردند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به روایاتی در خصوص لزوم قدردانی از بزرگان جامعه گفت: بر اساس روایات، تجلیل از این بزرگان، موجب رضايت خداوند متعال است.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم از شخصیت والای حجت الاسلام والمسلمین حسنی بیشترین بهره را در استان ببریم.

Print
670 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان