• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

خیابان البرز ارومیه آسفالت شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

خیابان البرز ارومیه آسفالت شد

مدیر شهرداری منطقه یک ارومیه گفت: عملیات اجرایی آسفالت‌ریزی باند رفت و برگشت خیابان البرز به مساحت ۵۰ هزار متر مربع به اتمام رسید.

علی صادق بیان کرد: با توجه به سیاست‌های مجموعه مدیریت شهری ارومیه و در راستای عمران و توسعه شهری، آسفالت‌ریزی معابر منطقه یک در سال جاری بر اساس جدول زمانبندی  وارد فاز اجرا شد و در حال حاضر در حدود ۴۰ هزار متر مربع از معابر منطقه شامل خیابان‌های فاضل و مولوی آسفالت شد .

وی در ادامه با اشاره به عملیات آسفالت‌ریزی خیابان البرز، عنوان کرد: آسفالت‌ریزی باند رفت و برگشت خیابان البرز به مساحت ۵۰ هزار متر مربع و با توزیع ۶ هزار تن آسفالت در آن با هدف تسهیل در تردد شهروندان انجام شد که با آسفالت این خیابان میزان آسفالت‌ریزی معابر این منطقه از ابتدای سال جاری تاکنون به  ۶۵ هزار مترمربع رسید.

صادق با بیان اینکه آسفالت‌ریزی، لکه‌گیری و بهسازی معابر از اهم برنامه‌های این منطقه در حوزه عمرانی و خدماتی است، عنوان کرد: تا پایان فصل کاری جاری در  ۱۰۰ هزار متر مربع از معابر سطح منطقه همچون خیابان‌های سروستان، مهستان، شهیدشیخلو، ۲۴ متری شهرداری، آبشناسان همچنین محتشم با هدف تسهیل در عبور و مرور شهری و رضایتمندی شهروندان ساکن این منطقه از شهر شاهد عملیات آسفالت‌ریزی خواهیم بود .

Print
256 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان