• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

در آيين معارفه استاندار آذربايجان غربي،نماینده مردم ارومیه در مجلس شوراي اسلامي : مجمع نمايندگان استان با جديت و قاطعيت از استاندار آذربايجان غربي حمايت مي‌كند
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

در آيين معارفه استاندار آذربايجان غربي،نماینده مردم ارومیه در مجلس شوراي اسلامي : مجمع نمايندگان استان با جديت و قاطعيت از استاندار آذربايجان غربي حمايت مي‌كند

وی اظهار کرد: استاندار جدید آذربایجان غربی تجربه خوبی در سال های سخت مدیریت داشته اند و سال های متمادی برنامه ها و اقدامات مختلفی را در راستای توسعه در استان های مختلف کشور بکار گرفته اند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر انتظارات از استاندار جدید آذربایجان غربی بسیار زیاد است که امیدواریم در این خصوص اهتمام لازم را بکار گیرند.

جهانگیرزاده مهمترین نگرانی مردم استان را دریاچه ارومیه اعلام کرد و گفت: امیدواریم طرح های خوبی در این خصوص اجرا شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: مجمع نمایندگان استان پشتیبان جدی استاندار آذربایجان غربی است و حضور پرشور نمایندگان اقشار مختلف در این جلسه نشان دهنده پشتیبانی مردم از استاندارجدید است.

وی در پايان از فعالیت های چهارساله وحید جلال زاده در استانداری آذربایجان غربی قدرداني كرد و گفت: یاد و خاطره تلاش ها و زحمات آقای جلال زاده بعنوان استانداری فعال، تلاشگر و ولایی در حافظه تاریخی استان ماندگار است.

جهانگیرزاده ادامه داد: ما در این مدت شاهد تلاش و جدیت آقای جلال زاده در پیگیری پروژه های عمرانی در استان بودیم که برخی از آنها به اتمام رسید و برخی دیگر نیز ناتمام است که امیدواریم در دوره مدیریتی آقای سعادت به پایان برسند.

قربانعلی سعادت قبلا نیز به مدت هشت سال در پست استانداری آذربایجان غربی خدمت کرده اند که طولانی ترین دوره خدمت برای یک استاندار در این استان است.

وی که 60 سال سن دارد از اهالی شهرستان ارومیه است و 15 سال از عمر خدمتی خود را در سمت استانداری آذربایجان غربی، قم و لرستان سپری کرده است.

Print
831 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان