• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

در آيين معارفه استاندار آذربايجان غربي: همدلي و وحدت ميان مردم و مسئولان، امنيت پايدار، مشاركت همگاني، بهره گيري از پتانسيل هاي استان از لازمه هاي توسعه همه جانبه در استان / تاكيد بر حمايت و توجه به ب
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

در آيين معارفه استاندار آذربايجان غربي: همدلي و وحدت ميان مردم و مسئولان، امنيت پايدار، مشاركت همگاني، بهره گيري از پتانسيل هاي استان از لازمه هاي توسعه همه جانبه در استان / تاكيد بر حمايت و توجه به ب

به گزارش سايت اطلاع رساني استانداري آذربايجان غربي، مقام عالي استان در ادامه سخنان خود ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي اسلام و انقلاب افزود: امام خميني(ره) همواره در جهت وحدت و اتحاد ميان مسلمين تلاش نمود و ما نيز امروز بايد در اين مسير گام برداريم.

وي همچنين ضمن تقدير و تشكر از آحاد مختلف مردم و مسئولان استان گفت: از آحاد مردم اين استان، روحانيون معزز و معظم، نخبگان، فرزانگان، نمايندگان مردم استان در مجلس شوراي اسلامي و مجلس خبرگان رهبري و تمام كساني كه براي برگزاري مراسم استقبال از بنده متحمل زحماتي شدند كمال امتنان را دارم.

سعادت در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به پتانسيل ها و ظرفيت هاي مختلف استان ادامه داد: استان آذربايجان غربي به لحاظ جغرافيايي، طبيعي و انساني داراي ظرفيت هاي بسياري است و بايد زمينه لازم را با بهره گيري از اين ظرفيت ها در جهت توسعه فراهم نماييم.

استاندار آذربايجان غربي با بيان اينكه توسعه ملزوماتي دارد، اضافه نمود:همدلي و وحدت ميان مردم و مسئولان، امنيت پايدار، مشاركت همگاني، توانمندسازي مردم مناطق محروم و كم برخوردار و بهره گيري از پتانسيل هاي بازرگاني، تجاري و صنعتي استان از جمله مهمترين لازمه هاي توسعه همه جانبه در استان مي باشند كه خوشبختانه تا حدودي اين ملزومات فراهم هستند اما بايد بيش از پيش بايد مورد توجه قرار گيرند.

سعادت فعال تر نمودن بخش خصوصي را از ديگر لازمه هاي اصلي توسعه در استان عنوان نمود و افزود: بايد بسترهاي تعامل و همكاري فزاينده ميان بخش دولتي و خصوصي در استان فراهم شود لذا حمايت و توجه به بخش خصوصي يكي از مهمترين مسائلي است كه بايد مدنظر قرار گيرد.

وي، احياي درياچه اروميه را نيز از اولويت هاي كاري خود در استان دانست و گفت: رياست محترم جمهور در اولين جلسه هيئت دولت بر احياي درياچه اروميه تاكيد داشته اند و كارگروهي نيز به همين منظور تشكيل شده و بنده نيز با تمام توان در راستاي رفع اين بحران، گام برخواهم داشت.

سعادت همچنين اشتغال زايي براي جوانان استان را از دغدغه هاي اصلي خود عنوان نمود و افزود: براي رسيدن به اشتغال پايدار نيازمند همكاري همه مردم و مسئولان هستيم و اميدواريم با تعامل و همدلي ميان مردم و مسئولان اين هدف محقق شود.

وي همچنين وجود مناطق آزاد تجاري را يكي از ظرفيت هاي خوب استان براي توسعه دانست و گفت: با ايجاد و احداث مناطق آزاد تجاري مانند منطقه تجاري ماكو، مي توان زمينه ورود سرمايه گذاران داخلي و خارجي به استان را هموارتر نمود و اين يكي از فرصت هاي خوبي است كه بايد به بهترين نحو مورد استفاده قرار گيرد.

مقام عالي استان در ادامه با اشاره به شعار دولت يازدهم مبني بر دولت تدبير و اميد اظهار نمود: بايد در جامعه شرايطي ايجاد شود كه هم از دانش و تجربه مديريتي در جهت رفع مسائل و مشكلات مردم بهره جست و هم اميد و آرامش را در ميان شهروندان برقرار نمود و اين از مهمترين اهداف و سياست هاي دولت يازدهم است.

سعادت به توطئه هاي دشمنان اسلام و انقلاب در جهت ضربه زدن به نظام مقدس اسلامي نيز اشاره نمود و گفت: دشمن همواره در جهت تبليغات براي ناكارآمدي نظام اسلامي تلاش كرده اما هيچ گاه در اين امر موفق نبوده  است و به اميد خدا در دولت يازدهم نيز با پيشه كردن اعتدال و استفاده از تمام ظرفيت ها و نيروها، شاهد اعتلاي روزافزون نام ايران اسلامي در جهان خواهيم بود.

وي در ادامه سخنان خود با تشريح برخي برنامه هاي كاري خود در شهرستان هاي استان نيز تصريح نمود: يكي از مهمترين برنامه هاي پيش رو، سفر به تك تك شهرستان هاي استان است لذا از مسئولان و مديران شهرستان ها درخواست دارم كه با تشكيل جلسات منظم، مسائل و مشكلات شهرستان را بررسي و براي رفع آنها راهكار ارائه كنند.

Print
547 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان