• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

در جلسه شوراي ترافيك شهرستان صورت پذيرفت : تجلیل فرماندار اروميه از شهردار و معاونتهاي شهرداري اروميه براي اقدامات عمراني در شهر و بازگشايي امتداد خيابان امام (ره)
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

در جلسه شوراي ترافيك شهرستان صورت پذيرفت : تجلیل فرماندار اروميه از شهردار و معاونتهاي شهرداري اروميه براي اقدامات عمراني در شهر و بازگشايي امتداد خيابان امام (ره)

در اين جلسه فرماندار اروميه با اشاره به فرارسيدن ماه محرم و عزاداري سرور و سالار شهيدان حضرت ابا عبدالله الحسين (ع) اين ايام را فرصتي براي بهره گيري از معنويات و افزايش روحیه اعتقادی عنوان کرد.

شریف نژاد به لزوم اهميت مراكز آموزش عالي در مباحث ترافيكي به منظور تسهيل در امورات اين مراكز اشاره  و اضافه کرد هدف از تشکیل این جلسه در دانشگاه آزاد رسیدگی به مشكلات ترافيكي مبتلا به اين مركز می باشد.

 وي حضور شهردار و معاونين ايشان در اين جلسات را فرصتي بزرگ براي رفع مشكلات ترافيكي اروميه دانست و اضافه نمود :زحمات مسئولين قبلي دانشگاه در ايجاد اين مجموعه عظيم ستودني است اما بايد به مشكلات اخير نيز كه دامنگير دانشگاه شده است نظري داشته باشيم كه به لطف خداو  همت مسئولين ساعي و ریاست پرتلاش ترافيكي اين مركز حل و فصل شود .

وي تلاشهاي مجموعه شهرداري اروميه را در به سامان رساندن پروژه هاي عمراني شهر به خصوص در زمينه ترافيك قابل ستايش توصيف و ادامه داد اينكه تقاضاهايي براي بازديد از پروژه هاي عمراني  شهر اروميه از سوي مسئولين ديگر شهرها ارائه شده است نشان از عزم و همت والاي مجموعه شهرداري اروميه در جهت حركت به سمت الگويي براي امور عمراني در سطح كشور دارد  و من به شخصه شاهد تلاش شبانه روزي شهردار و همكاران ايشان و اعضاي شوراي شهر اروميه در سطح شهر هستم.

فرماندار اروميه به لزوم ارائه پيوستهاي فرهنگي و اجتماعي در هر كار بزرگ عمراني شهري نيز اشاره نموده و ادامه داد در کارهای عمرانی بایدنگرانيها و دغدغه هاي مردم  مد نظر قرار گيرد.

 وي با تقدير از اقدامات و تلاشهاي استاندار محترم و معاون عمراني ايشان در بازگشايي امتدادد خيابان امام (ره) ، فعاليتهاي مجموعه شهرداري اروميه و همكاري اعضاي شوراي اسلامي شهرستان  در باز گشايي امتداد خيابان امام (ره) رامهم توصيف نموده و ازاين كار به عنوان اقدامي بزرگ كه شهرداران مختلف از سال 1344 تاكنون در پي اجراي آن بودند نام برد .

فرماندار اروميه در ادامه با تشكر از رييس و معاون عمراني دانشگاه به استماع پیشنهادات آنها پرداخت.

معاون عمرانی دانشگاه تأکید گفت: بررسی امکان تعريض جاده اصلي و نيز لزوم جابه جايي در دور برگردان موجود در مجاورت دانشگاه ، امكان افزايش راههاي دست يابي به مركز و ايجاد پاركينگ  تاكسي و اتوبوس تأکید و از پیشنهاد فرماندار ارومیه بانضمام  مطالعه براي احداث پاركينگ طبقاتي براي استفاده بهينه از زمين اين مجموعه تشکر کرد.

حضرت پور در ادامه جلسه اقدامات عمرانی و خدماتی را مرهون تلاش های شبانه روزی همکاران مجموعه خود در راستای رفاه و آسایش مردم شریف ارومیه دانست و همکاری بیش از پیش مردم و شهروندان را در همراهی پروژه ها خواستار شد.

شهردار اروميه در ادامه از آغاز مطالعه احداث تقاطع غیر همسطح در ميدان مخابرات  خبر داده و افزود اين طرح قرار است در 6 ماهه اول سال 93 آغاز شود .

صفري معاون عمراني شهردار اروميه نيز به تفصيل در خصوص تاثيرات بازگشايي امتداد خيابان امام (ره) در بهبود وضعيت ترافيكي شهر اشاره كرد و كاهش بار ترافيكي  خيابانهاي خيام شمالي ، شهيد باكري ، كاشاني ، ميدان امام حسين (ع) و راستگرد پنجراه _ شهيد اميني را بااين باز گشايي قابل ذكر دانست . گفتني است در انتهاي اين جلسه با اهداي لوح از زحمات و تلاشهاي اعضاي شوراي ترافيك منجمله شهردار اروميه و معاون عمراني ايشان و روساي سازمانهاي تاكسيراني و اتوبوسراني اروميه تقدير شد .

 



 

Print
1286 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان