• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

دست فروشان ارومیه ساماندهی می‌شوند
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

دست فروشان ارومیه ساماندهی می‌شوند

«امین احمدزاده» با بیان اینکه دست فروشان ارومیه ساماندهی می شوند، اظهار کرد: در همین راستا دست فروشانی و وانت بارها که عمدتا در بافت مرکزی شهر حضور دارند جمع‌آوری و درمکان‌های مخصوص که توسط این سازمان مشخص شده ساماندهی می‌شوند.

وی تاکید کرد: سد معبر دست فروشان علاوه بر ایجاد مشکلات ترددی موجب زشت شدن نمای شهری و بروز مشکلات فرهنگی، اجتماعی و روانی در دراز مدت را درپی دارد.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری ارومیه با بیان اینکه بهترین راه پیشگیری ازمعضل سد معبر ، آموزش و فرهنگ سازی شهروندان و صاحبان مغازه و اصناف است، خاطرنشان کرد: شهرداری ارومیه همواره نسبت به جمع آوری مزاحمان سد معبر اقدام می کنند و در این زمینه اكيب هاي فعال اين سازمان مکرر و24 ساعته در معابر پر تردد گشت زنی می کنند.

وی یکی از وظایف اصلی شهرداری ارومیه را ساماندهی معابر و گذرگاه های شهری دانست و افزود: شهرداری وظیفه دارد برای رفع موانع موجود و آزاد کردن معابر و اماکن عمومی شهر اقدامات لازم را انجام و با برنامه ریزی دقیق و مستمر در زمینه سد معبر بازار شهر تلاش مضاعفی را درراستای شناسایی نقاط و برطرف کردن موانع انجام دهد.

Print
720 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان