• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

دعوت شهردار ارومیه از شهروندان برای شرکت در راهپیمایی روز قدس
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

دعوت شهردار ارومیه از شهروندان برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه؛ شهردار ارومیه با صدور پیامی از مردم شریف و شهید پرور ارومیه جهت شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت به عمل آورد.


متن پیام شهردار ارومیه بدین شرح است:

 فلسطین پاره تن اسلام است. امام خمینی (ره)

روز جهاني قدس میراث گرانبهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران؛ حضرت امام خميني(ره) و یادآور تکلیف اسلامی و انسانی به همه مسلمانان آزاده در سراسر جهان است تا با شرکت در این روز مهم انزجار خود را از رژیم منحوس صهیونیستی و حامیان جنایتکارش اعلام کنند.

جنایات بی شمار رژیم منحوس صهیونیستی و حامیان جنایتکارش در فلسطین اشغالی ایجاب می کند، شهروندان فهیم  و شهید پرور ارومیه  ضمن اعلان حمایت قاطع از آرمان رهایی قدس شریف و حقوق ملت مظلوم و ستم دیده فلسطین ، جنایت اشغالگران و حامیان آنان را محکوم کرده و همدلی و همزبانی خود را در حمایت از ستمدیدگان به منصه ی ظهور رسانند.

لذا از همه خواهران وبرادران همیشه درصحنه، انقلابي و متدين  شهر ارومیه  دعوت‌ مي‌كنيم تا  بار دیگر ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان های بلند معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از منويات حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالي) رهبرمعظم انقلاب اسلامی، با حضور گسترده و یکپارچه‌ و با مشت‌هاي گره كرده در راهپيمايي روز جهاني قدس، اعمال وحشيانه و جنايات صهيونيست‌ها و جبهه استكبار را در فلسطين اشغالي محكوم نمايند.

Print
692 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان