• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

دومین نشست روسای کمیته‌های المپیاد فرهنگی، ورزشی سردار شهید مهندس مهدی باکری برگزار شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

دومین نشست روسای کمیته‌های المپیاد فرهنگی، ورزشی سردار شهید مهندس مهدی باکری برگزار شد

دومین نشست روسای کمیته‌های المپیاد فرهنگی، ورزشی سردار شهید مهندس مهدی باکری به ریاست دکتر حسین مهدی‌زاده شهردار ارومیه و با حضور عادل اعظم انهر رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه تشکیل یافت.
به گزارش امور ارتباطات سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، در این نشست که طی امروز ۲۷ مهر ماه در محل سالن جلسات شهید سلیمانی شهرداری مرکزی ارومیه برگزار شد، رییس دبیرخانه ملی شورای سیاست گذاری ورزش شهرداریها و دهیاری‌های کشور، قائم مقام و دبیر شورای سیاست‌گذاری ورزش شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، مشاور عالی و رئیس کمیته بانوان شورای سیاست‌گذاری ورزش شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، مشاور عالی شورای سیاست‌گذاری ورزش شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، معاون نیروی انسانی شهرداری تبریز، معاون ورزشی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری مشهد و جمعی از معاونین و مدیران سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه حضور داشتند.

معاون ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه در این نشست گفت: المپیاد شهید مهدی باکری با هدف افزایش بهره‌وری و شور و نشاط اجتماعی کارکنان شهرداری‌های کشور همچنین کاهش هزینه‌های درمانی و فشارهای روحی و روانی سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی شده است.

توحید نوری با اشاره به اقدامات صورت گرفته به ریاست شهرداری ارومیه در دبیرخانه کمیته‌های المپیاد فرهنگی، ورزشی سردار شهیدمهندس مهدی باکری، بیان کرد: با دستور شهردار ارومیه تخصیص یک واحد ساختمان، تدوین آیین‌نامه و شیوه نامه‌های لازم، تشکیل کارگروه‌های تخصصی در شهر تهران و ارومیه همچنین احکام کمیته‌های تخصصی صورت گرفته است.

در ادامه شهردار ارومیه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه سردار شهید باکری با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی دبیرخانه المپیاد فرهنگی، ورزشی شهید باکری، گفت: ۹ رشته ورزشی برای زنان و مردان در این المپیاد نظر گرفته شده است.
به گفته وی شهرداری ارومیه در عرصه بزرگی گام نهاده و افزایش این سطح و ورود به یک جریان ملی در حوزه فرهنگی و ورزشی نیازمند هم افزایی مضاعف سازمان‌ها و ارگان‌ها است.

دکتر مهدی‌زاده با اشاره به اینکه در ایجاد شور و نشاط فرهنگی، اجتماعی و ورزشی باید اقدامات لازم انجام و از هیچ کاری دریغ نشود، اظهار کرد: نزدیک به ۷۳ درصد از جمعیت کشور در شهرها زندگی می‌کنند و در امور مختلف زندگی با شهرداری‌ها در ارتباط هستند و این خود نشانگر تاثیر شهردارها در زندگی روزمره مردم است.

وی افزود: قطعا این نقش شهرداری‌ها می‌تواند نقش به سزایی در افزایش شور و نشاط مردم داشته و این امر نیازمند تقویت ساختار و قدرت اجرایی بیشتر شهرداری‌ها است.

در پایان شهردار ارومیه اظهار کرد: افراد تیم المپیاد فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه افراد توانمندی هستند و امیدواریم که خروجی خوبی در این المپیاد داشته باشیم.

در ادامه این نشست نیز قائم مقام و دبیر شورای سیاست‌گذاری ورزش شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ضمن
تقدیر و تشکر از شهردار ارومیه و پرسنل تلاشگر این مجموعه و حمایت از اقدامات صورت گرفته در المپیاد فرهنگی ورزشی سردار شهید باکری گفت: آماده‌ایم این المپیاد در سطح ملی و منطقه‌ای برگزار شود.

حجت الله غلامعلی گفت: با توجه به اینکه شاهد ظرفیت بسیار بالا در شهرداری‌ها هستیم اما برای ارتقا این ظرفیت نیازمند هم افزایی‌ها بین شهرداری‌ها را هستیم.

دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه در این نشست بیان کرد: حضور ورزشکاران در این المپیاد مایه افتخار برای ما بوده و باید به حضور این افراد ارزش داده و استعداد‌ها را شناسایی کنیم.

عادل اعظم انهر با اشاره به اینکه باید شناسایی شهدای شهرداری‌ها را در الویت کاری خود قرار دهیم، گفت: شهدا گنجینه‌های دفاع مقدس هستند و باید اقدامات لازم برای برپایی نمایشگاه‌های دائمی فرهنگی برای ورزشکاران شهید شهرداری ارومیه صورت گیرد.


‌در پایان این نشست نیز مسئولین کمیته‌های مختلف این المپیاد به ترتیب حیدر سلیمانی مسئول کمیته داوری، مریم ترکی مسئول کمیته بانوان، امیر نصیری مسئول کمیته نظارت، حسن مقدم مسئول کمیته انظباتی، سید حسین غیاثی مسئول کمیته فرهنگی، توحید نوری مسئول کمیته اجرایی ، مجید یوسفی  مسئول کمیته روابط عمومی و رسول رضایی مسئول کمیته هماهنگی احکام خود را شهردار ارومیه دریافت کردند.

Print
153 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان