• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

دیدار دانش آموزان دبیرستان شاهد گل نرجس با شهردار ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

دیدار دانش آموزان دبیرستان شاهد گل نرجس با شهردار ارومیه

وی در ادامه سخنانش با توجه به مهمترین و اولین گام برای پیشرفت علم کشور اظهار داشت: مهمترین راهکار به عنوان مهمترین و اولین گام برای پیشرفت علم، ترویج خودباوری است که باید با کمک اولیای مدارس، اساتید و دستگاههای مدیریتی، بین دانش آموزان و دانشجویان گسترش یابد.

شهردار ارومیه، داشتن برنامه هدفمند در میان دانش آموزان را مهمترین اصل آموزش عنوان نمود و گفت: داشتن برنامه هدفمند در میان دانش آموزان از بهترین و مهمترین راهکارهای پیشرفت کشور است، چرا که آنان را به سمت زندگی ایده آل پیش می برد.

محمد حضرت پور که در جمع دانش آموزان دبیرستان شاهد گل نرجس سخن می گفت در ادامه سخنانش گفت: رسیدن به پیشرفت منطقه ای و جهانی نیازمند تقویت اعتماد به نفس و تربیت دانش آموختگان امروزی است.

شهردار ارومیه در بخش دیگری از سخنانش افزود: قشر جوان هر جامعه ای به لحاظ برخورداری از توان، انرژی و استعدادهای فراوان قادر خواهد بود نقش موثری در آینده آن جامعه داشته باشد و دانش آموزان در هر جامعه، سرمایه اصلی آن جامعه محسوب می شوند که امکان رشد و بالندگی در موضوعات مختلف را در عرصه های گوناگون به خصوص در زمینه های فرهنگی و اقتصادی محقق می کنند.

در ادامه جلسه، دانش آموزان دبیرستان گل نرجس در خصوص اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی با شهردار ارومیه تبادل نظر نمودند.

گفتنی است که شهردار ارومیه در پایان با اشاره به روز پاک (روز بدون زباله) روز پنجشنبه مورخه 28/1/93 عنوان نمود که در این روز نیروهای شهرداری به طور شبانه تمام زباله های سطح شهر را جمع آوری خواهند نمود و در ورودی های شهر کیسه های زباله جهت استفاده شهروندان بصورت رایگان توزیع خواهد شد.

همچنین در این دیدار شهردار ارومیه از دانش آموزان خواست در جهت فرهنگ سازی و استفاده درست از تلفن همراه و رایانه، یک ماه از آخر سال تحصیلی را دانش آموزان بدون رایانه و تلفن همراه زندگی کنند.





Print
3181 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان