• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

دیدار رییس شورای اسلامی شهر و شهردار ارومیه با اعضای هیأت مدیره خانه مطبوعات آذربایجان‌غربی
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

دیدار رییس شورای اسلامی شهر و شهردار ارومیه با اعضای هیأت مدیره خانه مطبوعات آذربایجان‌غربی

همزمان با ۱۷ مرداد روز خبرنگار، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد خلیل‌پور رییس شورای اسلامی شهر و دکتر حسین مهدی‌زاده شهردار ارومیه با حضور در خانه مطبوعات استان آذربایجان‌غربی با رییس و اعضای هیأت مدیره خانه دیدار و گفتگو کردند.
 
در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید خبرنگار، محمود صارمی و تبریک روز خبرنگار به تمام خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه پیرامون مسائل مختلف فی‌مابین جامعه رسانه و حوزه مدیریت شهری بحث و تبادل نظر شد.

دکتر حسین مهدی‌زاده شهردار ارومیه در دیدار با اعضای هیأت مدیره خانه مطبوعات استان آذربایجان‌غربی به مناسبت ۱۷ مرداد با تبریک روز خبرنگار ، بیان کرد: از نقدهای خبرنگاران استقبال می‌کنیم چرا که نقدها و اختلاف نظرها آنهم در فضای آرام و تعاملی منجر به رشد و توسعه می‌شود. 
 
وی عنوان کرد: نگاه جامعه خبری به موضوعات مختلف مدیریت شهری باید از منظر فلسفه وجودی شهرداریها که آن پاسخگویی به نیازهای مشترک شهروندان است، باشد و نگاه خاص و بخشی نباشد.
 
شهردار ارومیه بیان کرد: امروزه در مباحث شهرنشینی، موضوعات مختلف فرهنگی نقش پررنگی دارد که باید از ظرفیت جامعه خبرنگاران در مقولات فرهنگی و فرهنگسازی استفاده کرد.
 
وی شغل خبرنگاری را شغلی خطیر و ارزشمند و موثر در رشد و تعالی جامعه عنوان کرد و گفت: خبرنگاران می‌توانند در کنار دستگاه‌ اجرایی بعنوان بازو و با بیان نقاط ضعف و قوت، رشد و تعالی آن را باعث شوند.

Print
51 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان