• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه با استاندار آذربایجان غربی
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه با استاندار آذربایجان غربی

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه ظهر امروز در دیدار با استاندار آذربایجان غربی در مورد مهمترین مسائل و مشکلات شهر ارومیه به بحث و گفتگو پرداختند.

قربانعلی سعادت، استاندار آذربایجان غربی در این دیدار با اشاره نقش مهم شهرداری ها و شوراهای اسلامی در جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی گفت: شوراهای اسلامی و شهرداری ها نقش بی بدیلی در محرومیت زدایی، سرمایه گذاری، تولید و اشتغال زایی دارند لذا از اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه انتظار می رود در این زمینه ها حضور جدی داشته باشند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه هدف ما در استان، توسعه صادرات غیر نفتی از طریق ایجاد مناطق ویژه اقتصادی است، افزود: مناطق ویژه اقتصادی بهترین پایگاه برای پردازش، فرآوری و توسعه صادرات و بازرگانی استان می باشند  و درصدد هستیم با راه اندازی و احداث این مناطق فعالیت های اقتصادی استان را رونق بخشیم.

سعادت گفت: مدیران و مسئولان استانی مکلف به تسهیل روند فعالیت سرمایه گذاران در استان هستند و لازم است تشریفات زائد و پیچ و خم های اداری موجود بر سر راه سرمایه گذاری در استان حذف شود.

استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر لزوم ارتباط و تعامل تنگاتنگ میان شوراهای اسلامی و شهرداریها نیز گفت: تعامل هرچه بیشتر میان شهردارها و شوراهای اسلامی باعث تسریع در روند توسعه و پیشرفت استان می شود.

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه نیز در این دیدار به بیان مهمترین برنامه های پیش رو در جهت توسعه و بالندگی شهر ارومیه پرداختند.

Print
733 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان